پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

خادم الحاج ایران به همراه زائران ایرانی در ایستگاه های باب علی و غزه :

خادم الحاج ایران به همراه زائران ایرانی در ایستگاه های باب علی و غزه :

به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به عربستان : شب گذشته حجةالاسلام والمسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با استفاده از وسیله نقلیه عمومی و بر تن داشتن فرم امداد گران و راهنمایان در جمع زائران ایرانی بیت الله الحرام در ایستگاههای باب علی و غزه مکه مکرمه حاضر شد و ضمن بررسی اوضاع با حجاج به گفتگو نشست و دیدگاهها و نظرات آنان را شنید.

براساس این گزارش برخی از زائران ضمن مراجعه به مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت از خدمات و فعالیت های انجام شده در زمینه جابجایی زائران در قالب طرح حمل و نقل ترددی تقدیر و تشکر کردند.که بخشی از این نظرات  در سطور زیر آمده است.

آقای امین گنج از اردبیل :
 
با فعالیت هایی که شما کرده اید، حج تمتع سال جاری نسبت به سال های گذشته خیلی بهتر شده من 4 سال است که در قالب عمره و تمتع به عربستان می آیم و بخوبی این تفاوت را مشاهده می کنم.بخصوص امکانات رفاهی و همچنین فعالیت گسترده راهنمایان و امدادگران برای من در این سفر جالب توجه است و این حضور شما هم بعنوان یکی از مسئولین نظام آنهم با این شکل مایه افتخار ماست.

آقای احمدی یزدی:
 
خیلی برای من جالب بود که یک مسئول با این تواضع و فروتنی و با این لباس فرم در کنار هموطنان خود در یک کشور خارجی باشد یک لحظه وقتی دکتر موسوی را در اینجا دیدم احساس غرور کردم و به ایرانی بودن خود مفتخر شدم.

محمد حسین غفاری از یزد:

آقای دکتر با دیدن شما در این مکان شوکه شدیم آمده ام فقط بگویم دست شما درد نکنه کارهای شما و مسئولین حج باعث راحتی ما شده است.فکر نمی کردم در یک کشور بیگانه اینگونه امکانات برای رفاه حال حجاج ایرانی فراهم بشود.از شما می خواهیم از عزیزان راهنما و امداد گران تشکر کنید.اینها واقعا شبانه روز تلاش می کنند تا حجاج در آرامش باشند.

خاتم صادقی از آذربایجان غربی :

ای کاش همه مسئولان مثل حاج آقا موسوی باشند .من باورم نمی شد که یک مسئول بلندپایه بدون تشریفات در جمع حجاج آمده  حرف ها و درد دل های آنها را گوش میدهد. خدا ایشان را حفظ کند.ایکاش همه مانند این سید باشند.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.