پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در مراسم بزرگداشت عیدغدیرخم در ستاد منطقه یک مکه مکرمه:

عید غدیر؛ روز انسان‌های بزرگی است که جلوتر از زمان خویش گام برمی‌دارند

عید غدیر؛ روز انسان‌های بزرگی است که جلوتر از زمان خویش گام برمی‌دارند
مهندس سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت صبح روز چهارشنبه اول آبان 92 مصادف با عیدغدیر به تقویم عربستان در جلسه مدیران مجموعه و مدیران کاروان‌های حج 92 مستقر در منطقه یک مکه مکرمه در محل ستاد منطقه شرکت کرد و پس از شنیدن نظرات مدعوین و خیرمقدم محمدآزاد رئیس ستاد منطقه یک مکه مکرمه سخنانی ایراد کرد.
مهندس اوحدی ضمن تبریک عید سعید غدیر خم و اشاره به ابعاد و اهمیت آن گفت: انسانها از نظر قدرت مدیریت به سه دسته تقسیم می‌شوند. اول : افرادی که عقب تر از زمان قرار دارند، دوم: انسان‌های همراه با زمان که بصورت روزمره عمل می‌کنند و بالاخره دسته سوم: افراد جلوتر از زمان که در زندگی فردی و جمعی موفق هستند.
وی  افزود: به عنوان نمونه می توان از نامه حضرت امام (ره) به گورباچف در مورد وقوع فروپاشی اتحاد  شوروی سابق یاد کرد که نشان از دوراندیشی و قدرت مدیریت ایشان داشت و تداوم شکوفایی و عظمت آن نیز در نگاه و رفتار و مدیریت مقام معظم رهبری مشاهده می‌گردد.
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: عید غدیر، روز انسان‌های بزرگی است که جلوتر از زمان حرکت می‌کنند. اگر تدبیر رسول مکرم اسلام(ص) ملهم از فرمان الهی در روز عید غدیر نبود، امروز چیزی از اسلام باقی نمانده بود. تمام قتل‌ها و کشتارهای امروز هم برای ایجاد بدبینی نسبت به اسلام و تشیع طراحی و اجرا شده است.
وی وجود رضایت نسبی میان زائران ایرانی حج امسال را حاصل تلاش‌های بی دریغ دست اندرکاران حج دانست که از رهگذر هماهنگی اعتقادی با نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت حاصل گردیده است.
مهندس اوحدی ابراز امیدواری کرد: خوشبختانه با نگاه دوراندیشانه و حمایت‌های بی بدیل برادر بزرگوارم حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای قاضی عسگر برنامه زمان‌بندی حج و عمره آتی تدوین و ابلاغ گردیده تا بدرستی اجرا گردد.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.