پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه هماهنگی ستاد مکه مکرمه:

ستادهای حج مکه و مدینه تا حضور آخرین زائران فعال است

ستادهای حج مکه و مدینه تا حضور آخرین زائران فعال است
مهندس سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در جلسه هماهنگی ستاد مکه مکرمه روز سه شنبه 30 مهرماه 92 از تلاشهای کلیه دست اندرکاران اجرایی حج سالجاری تشکر کرد و از اینکه شرایط رضایت نسبی زائران فراهم و عزت و کرامت ایشان حفظ گردیده است، اظهار خرسندی نمود و سفارش کرد بهیچوجه عملیات حج را در این مقطع تمام شده ندانند.


وی افزود: برنامه‌ریزی‌های سال بعد از همین جا آغاز شده و آسیب شناسی در همه بخش‌ها با توجه به جمع‌بندی کارگروه‌های تخصصی در لایه‌های عمیق آن مورد بررسی قرار گرفته است. 


رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: هم اکنون قرارداد 80% مسکن حج 93 در مدینه و مکه بسته شده و 80% کار مقدماتی عمره برای اعزام زائران از 15 صفر و حتی عقد اولیه با چند شرکت سعودی برای عمره تمام شده است. مسکن حج آینده ارتقای کیفیت پیدا کرده و 15 هتل از مجموعه‌های مسکونی امسال از چرخه خدمات خارج گردید. 


مهندس اوحدی اضافه کرد: نظارت ستاد حج تا حضور آخرین زائر ادامه دارد و وظایف در حال حاضر سنگین تر می باشد. لازم است تمام مطالب و نارسایی‌ها را مستند و مستدل کنیم تا به طرف سعودی در همه عرصه‌ها اعلام نماییم.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشورمان ابراز امیدواری کرد: رضایت نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از روند عملیات حج و اینکه زائران توانستند فریضه شرعی خود را براحتی انجام دهند، جای خوشحالی دارد.


وی خاطر نشان کرد: در راستای تثبیت توفیقات بدست آمده و بهبود عملکرد و خدمات رسانی به زائران، نباید از آموزش مدیران و عوامل کاروان‌ها نیز غافل شویم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.