پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پیشنهاد سعید اوحدی در دیدار با رئیس مؤسسه مطوفین:

مؤسسه مطوفین ساختار خود را به طرف ایرانی معرفی کند

مؤسسه مطوفین ساختار خود را به طرف ایرانی معرفی کند
به گزارش حج نیوز از مکه مکرمه، شب گذشته اول آبان ماه 92 ، دکتر طلال قطب رئیس مؤسسه مطوفین حجاج ایران و رؤسای دوایر ذیربط و مکاتب وابسته به آن به ضیافت شام حجت الاسلام و المسلمین قاضی‌عسگر نماینده محترم ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در هتل دارهادی مکه مکرمه دعوت شدند.
در این دیدار مهندس اوحدی ضمن تقدیر از خدمات مؤسسه مطوفین حجاج ایران به ضیوف الرحمن گفت: فایده دور هم جمع شدن این است که نقاط قوت و ضعف را مرور کنیم.
وی افزود: خدمات ایام تشریق از اهمیت و حساسیت خاصی برخوردار است. زیرا همه حجاج در یک زمان و مکان مشغول انجام مناسک معین هستند. بنابراین اگر اشکالی در روند ارائه خدمات بروز کند، تقریباً زمانی برای جبران آن وجود ندارد و باید از قبل پیش بینی بهتری بعمل آید و این مسئولیت ما و شما را سنگین تر می کند.
رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: برنامه حج آینده با نگاه آسیب شناسی از حال باید تنظیم شود که برای تحقق این مهم پیشنهاد می شود ساختار اجرایی مؤسسه مطوفین در هریک از حوزه‌های فعالیت با ساختار سازمان مطابقت داده شود و مسئولین طرفین به یکدیگر معرفی شوند تا کارها را به صورت مشترک جلو ببرند. بدین ترتیب سازمان اجرایی و افراد مسئول مشخص هستند و می توانند مشکلات را در لحظه حل کنند.
مهندس اوحدی از مسئولین مؤسسه مطوفین خواست کاری کنند که برتری خود را بین همه مؤسسات حفظ کنند که این مستلزم برطرف کردن ضعف‌ها و تقویت نقاط قوت است.
در ادامه این دیدار دکتر طلال قطب طی سخنانی خدمات مؤسسه مطوفین در مشاعر مقدس را برشمرد و بیان کرد: سلبیات و ایجابیات در کار بایستی شناسایی و برای رفع آنها تلاش گردد.
در خاتمه هدیه ای از سوی بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت به دکتر قطب تقدیم شد.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.