پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مشاور رئيس سازمان حج و زيارت خبر داد:

آغاز انعقاد قراردادهاي مسكن عمره‌گزاران و حجاج سال آينده / اقامتگاه‌ها به حرم نزديك‌تر مي‌شوند

آغاز انعقاد قراردادهاي مسكن عمره‌گزاران و حجاج سال آينده / اقامتگاه‌ها به حرم نزديك‌تر مي‌شوند
رئيس سازمان حج و زيارت در آغاز موسم حج امسال وعده داد كه امسال براي اولين بار، قراردادهاي مسكن عمره‌گزاران و حجاج سال آينده، در موسم حج جاري منعقد شود تا در سايه تعجيل در انعقاد قراردادها، از يك طرف كيفيت محل اسكان زائران ارتقا پيدا كند و از طرف ديگر قيمت تمام‌شده اسكان براي زائران ايراني در عمره و حج آتي دستخوش افزايش نشود.

حسين اسماعيلي، مشاور رئيس سازمان حج و زيارت در امور حج و عمره، در همين رابطه از انعقاد قراردادهاي مقدماتي جهت اجاره اقامتگاه‌هاي محل اسكان زائران كشورمان براي عمره ۹۳-۱۳۹۲ و حج ۹۳ خبر داد و گفت: تا كنون قرارداد مقدماتي براي اسكان بالغ بر نيمي از زائران ايراني حج ۹۳ در مدينه منوره منعقد شد.

حسين اسماعيلي با بيان اين خبر افزود: تا كنون قرارداد مقدماتي براي اجاره حدود ۶۰۰ هزار تخت زائر براي اسكان زائران ايراني در عمره ۳۹-۱۳۹۲ در مدينه منوره منعقد شده است.
وي افزود: در قراردادهاي مسكن زائران ايراني براي عمره و حج آتي، سعي شده تا در مجموع تغيير قيمتي نسبت به عمره ۹۲-۱۳۹۱ و حج ۹۲ نداشته باشيم.

مشاور رئيس سازمان حج و زيارت در امور حج و عمره همچنين درباره سياست جديد سازمان حج و زيارت در زمينه اجاره مسكن‌هاي زائران ايراني در مكه مكرمه گفت: از هم اكنون براي اجاره اقامتگاه‌هاي زائران ايراني در مكه براي عمره و حج آتي وارد مذاكره با مالكان آنها شده‌ايم و تصميم داريم ساختمان‌هايي كه در منطقه مركزي و نزديك به مسجدالحرام قرار دارند را اجاره كنيم.

اسماعيلي به عزم مسئولان سازمان حج و زيارت در زمينه ارتقاي محل استقرار و اسكان زائران ايراني در مكه و مدينه اشاره كرد و يادآور شد كه اقامتگاه‌هاي بي‌كيفيت از رده خارج مي‌شوند.

وي افزود: در همين راستا كارگروهي به دستور رئيس سازمان حج و زيارت تشكيل شده تا اقامتگاه‌هايي كه بر اساس گزارش بازرسان سازمان و حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري و همچنين بر اساس نظرات اعلام شده از سوي مديران مجموعه، ديگر براي اسكان زائران مناسب نيستند، در دستور اجاره براي عمره و حج آتي قرار نگيرند.

مشاور رئيس سازمان حج و زيارت در امور حج و عمره ابراز اميدواري كرد كه هر ساله با بهره‌گيري از تجربيات و نظرات كارشناسي شاهد ارتقاي خدمت‌رساني به زائران قدرشناس كشورمان در همه حوزه‌ها از جمله اسكان باشيم.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.