پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

ايراني‌ها در صدر حجاج حاضر در مدينه منوره

ايراني‌ها در صدر حجاج حاضر در مدينه منوره

در گزارش كميته حج مدينه منوره به نسبت حضور حجاج از نظر مليت اشاره شده و آمده است بيشترين تعداد حجاج در حال حاضر متعلق به جمهوري اسلامي ايران است كه تعدادشان، ۱۵ هزار و ۳۵۵ نفر حاجي است و پس از آنها حجاج بَنگلادش و هند قرار دارد كه به ترتيب، ۱۲ هزار و ۲۱۷ نفر و ۱۱ هزار و سه نفر هستند.

به گزارش حج نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، روزنامه البلاد، در مطلبي نوشت: حجاج ايراني همچنان در حال ورود به مدينه منوره هستند.

اين روزنامه نوشت: گزارش دبيرخانه كميته حج مدينه منوره آورده است تعداد حجاجي كه از طريق مراكز و ايستگاههاي استقبال از ابتداي موسم پس از حج (مدينه بعد) وارد مدينه منوره شده اند، به ۲۰۰ هزار نفر مي‌رسد.

اين گزارش آورده است: تعداد حجاجي كه روز گذشته وارد مدينه منوره شدند، ۲۰ هزار و ۶۳۱ نفر بود و تعداد حجاجي كه همان روز خارج شدند، ۱۲ هزار و ۷۸۳ نفر بود.

در اين گزارش آمده است: تعداد كل حجاج وارد شده تا روز گذشته، ۱۹۹ هزار و ۳۳۴ نفر و تعداد كل حجاج خارج شده، ۷۳ هزار و ۲۳۶ نفر و تعداد حجاج باقي مانده، ۱۲۶ هزار و ۸۸ نفراست.

در گزارش كميته حج مدينه منوره به نسبت حضور حجاج از نظر مليت اشاره شده و آمده است بيشترين تعداد حجاج در حال حاضر متعلق به جمهوري اسلامي ايران است كه تعدادشان، ۱۵ هزار و ۳۵۵ نفر حاجي است و پس از آنها حجاج بنگلادش و هند قرار دارد كه به ترتيب، ۱۲ هزار و ۲۱۷ نفر و ۱۱ هزار و سه نفر هستند.

ضريب اشغال هتلهاي مدينه منوره هم در حال حاضر در موسم پس از حج، ۳۲ درصد است.


 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.