پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهندس اوحدی در مکه مکرمه مطرح کرد:

پیشنهاد تشکیل کمیته های کارشناسی مشترک بین سازمان حج و زیارت و مؤسسه مطوفین

پیشنهاد تشکیل کمیته های کارشناسی مشترک بین سازمان حج و زیارت و مؤسسه مطوفین

به گزارش حج نیوز از مکه مکرمه، بنا به دعوت دکتر طلال قطب رئیس هیئت مدیره مؤسسه مطوفین حجاج ایران، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت به همراه مدیر دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در عربستان و تنی چند از مدیران ارشد سازمان، پنجشنبه شب مورخ دوم آبان‌ماه 92 در مقر مؤسسه در مکه مکرمه حضور یافتند.

در این دیدار ابتدا دکتر طلال گزارش اقدامات صورت گرفته توسط مؤسسه در موسم حج جاری را بیان کرد و از تعامل سازنده بین سازمان و مؤسسه بعنوان یک نقطه قوت ابراز خرسندی کرد.

وی ضمن برشمردن برخی مشکلات در مشاعر مقدس ابراز امیدواری کرد تا با تشکیل کمیته‌های کارشناسی و نشست‌های تخصصی اینگونه موارد مرتفع گردد.

مهندس اوحدی ضمن  تقدیر از تلاش‌های مؤسسه مطوفین خصوصاً در ایام تشریق، وجود تعامل مثبت بین طرفین را یادآور شد و پیشنهاد کرد: کارگروه‌هایی با حضور نمایندگان دو طرف تشکیل و به بررسی و پیگیری رفع نقایص بپردازند تا برای سال بعد انشاءالله شاهد بهبود شرایط باشیم.

در پایان رئیس سازمان حج و زیارت از تلاش‌های وزیر حج عربستان در راستای تسهیل امور زائران بیت الله الحرام تقدیر و آرزو کرد تا با عنایت و راهنمایی‌های ویژه ایشان، مشکلات حجاج محترم به حداقل ممکن برسد.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.