پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت

پیشکسوتان عرصه حج و زیارت در ثواب زائران شریک اند

پیشکسوتان عرصه حج و زیارت در ثواب زائران شریک اند
به مناسبت روز خانواده و تکریم بازنشستگان، روز چهارشنبه هشتم آبان ماه نشست صمیمی با حضور همکاران بازنشسته سازمان حج و زیارت به دعوت اداره کل روابط عمومی و اداره کل پشتیبانی سازمان در محل ساختمان مرکزی برگزار شد.
در این جمع صمیمی مهندس اوحدی باتفاق مدیران ارشد سازمان حج و زیارت و همچنین هیأت مدیره کانون بازنشستگان حضور داشتند.
در ابتدای این مراسم مهدی حمزه ای رئیس هیأت مدیره کانون بازنشستگان سازمان حج و زیارت سخنانش را با یاد و خاطره عزیزان فقید از جمع همکاران از جمله محمد علی صهبایی، حسن ناصری، محمد رضایی، محمود یاوری، حسین زارعی، مسعود ملکی، قادری، سید محمود حسینی، مصطفی آقایی، قدرت عباسی، عباس فرهمند، حسین شهسواری، غلامعلی اسکندرزاده، عین الله باقری آغاز و برای آن مرحومان غفران و رحمت الهی طلب کرد.
وی سپس تاریخچه تأسیس کانون بازنشستگان در فروردین 1381 و ادامه مسیر رشد و تکامل آن مجموعه ها و همچنین تشکیل شرکت وابسته به کانون را تشریح نمود و شیوه توزیع سهام میان همکاران را به عنوان یک گام موفق توضیح داد.
مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت مفهوم عرفی عبارت بازنشسته را از واژه هایی دانست که وجه تسمیه آن باید اصلاح شود، چرا که فعالیت افراد قابل قطع شدن نمی باشد، بلکه با تجربه بالاتری باید به فعالیت خود ادامه دهند و نباید احساس عزلت به آنها دست دهد. لذا بهتر است از عنوان پیشکسوت استفاده گردد.
به گفته اوحدی اعمال خیر همانند فرزند نیک از مصادیق باقیات الصالحات است که پس از حیات ظاهری انسانها نیز کماکان تداوم خواهد داشت. بنابراین شما عزیزان که در طول خدمت برای تسهیل امور زائران کوشیده اید، در ثواب زائران شریک بوده و عمل خیرتان در سرای آخرت دستگیر شما خواهد بود.
رئیس سازمان حج و زیارت به موفقیت حج سالجاری اشاره کرد و آنرا از برکات همدلی و انسجام بین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و خصوصاً منش و دلسوزی و حمایت های شخص حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قاضی عسگر دانست و گفت: هدف همه ما رشد و تعالی فعالیت ها و برنامه هاست.
وی اضافه کرد:براستی برای من جای خرسندی است که از تجربه شما عزیزان که عمری با سربلندی در خدمت مردم و زائران بوده اید، درس گرفته ام و به آن مباهات می کنیم.
در خاتمه حجت الاسلام و المسلمین شهسواری مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت باردیگر از حضور پیشکسوتان که مایه افتخار سازمان هستند، تقدیر کرد.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.