پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مدیرکل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر اعلام کرد

موفقیت چند ساله ایران در ممانعت از خروج هرگونه مواد مخدر از کشور در ایام حج

موفقیت چند ساله ایران در ممانعت از خروج هرگونه مواد مخدر از کشور در ایام حج

مديركل مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر، عدم كشف هرگونه مواد مخدر و روانگردان و دستگير نشدن هيچ يك از زائرين ایرانی اعزامي به حج تمتع امسال در عربستان را حاصل همكاري‌هاي مؤثر دستگاه‌هاي مسئول و عمليات موفق پليس فرودگاه‌هاي كشور در كنترل كاروان‌هاي اعزامي به عربستان سعودي دانست.

به گزارش حج نیوز، عليرضا اكبرشاهي در اين رابطه گفت: كشف هر مقدار مواد مخدر ولو اندك از زائرين بيت‌الله الحرام در عربستان، براي كشور و نظام در عرصه‌هاي برون مرزي و بين‌المللي تبعات منفي به دنبال دارد.

وي افزود: حدود ۶۴ هزار نفر از هموطنان در سال‌جاري به حج تمتع مشرف شدند كه با همكاري مطلوب طيف وسيعي از زائرين و همدلي و هماهنگي بخش‌هاي مسئول همچون ستاد مبارزه با مواد مخدر، پليس فرودگاه‌هاي كشور و سازمان حج و زيارت، براي چندمين سال متوالي هيچ گونه مواد مخدري از مرزهاي هوايي كشورمان به عربستان وارد نشد.

اكبرشاهي در ادامه ضمن ارائه گزارشي از اقدامات انجام شده در جهت آگاه‌سازي زائران و پيشگيري از بروز اين معضل، از دستگاه‌هاي متولي امر خصوصاً پليس فرودگاه‌ها كه نقش بارزي در اين موفقيت مهم داشته‌اند، تشكر و ابراز اميدواري كرد كه با همكاري عمره‌گزاران و زائرين عتبات عاليات شاهد استمرار اين موفقيت مهم در عمليات آتي اعزام كاروان‌هاي زيارتي به كشورهاي عربستان و عراق باشيم.

منبع : روزنامه اطلاعات

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.