پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت

روش‌ها و شيوه‌هاي عملياتي حج بايد بازنگري شود

روش‌ها و شيوه‌هاي عملياتي حج بايد بازنگري شود

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت بازنگري در روش‌ها و شيوه‌هاي عملياتي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: كارها با وجود برخي ممانعت‌ها با لطف و عنايت خداوند با موفقيت انجام شد ليكن بازنگري در روش‌ها وشيوه‌ها مي‌تواند به بهبود امور كمك كند.

به گزارش حج نیوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام والمسلمين قاضي عسكر، نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت روز دو شنبه در نخستين جلسه شوراي برنامه ريزي و هماهنگي حج و زيارت پس از حج تمتع، با تقدير از تمامي كارگزاران امور فرهنگي و اجرايي حج، آسيب شناسي عمليات حج تمتع را مورد تاكيد قرار داد واظهار داشت: به فضل و اذن الهي امسال عمليات حج در زمينه‌هاي مختلف با موفقيت روبرو شد و لازم است برنامه‌هاي مربوط به حج و عمره اينده با قوت آغاز شود.

حجت الاسلام والمسلمين سيد علي قاضي عسكر با اشاره به تشكر و قدر داني‌هاي صورت گرفته از دست اندر كاران حج سالجاري گفت: تعريف و تمجيد ديگران ما را به اشتباه نيندازد. هر كار بزرگ نواقصي دارد اما اين نواقص به معناي مشكل در مديريت نيست.

وي بر لزوم شناسايي مشكلات و آسيب شناسي حج سالجاري تاكيد كرد و گفت: با آسيب شناسي مي‌توان سيستم را اصلاح و از بروز مشكلات جلوگيري كرد. مسئولان در بعثه و سازمان حج با آسيب شناسي، نقاط قابل بهبود را شناسايي و پيشنهادات عملي را ارائه دهند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت كه در ايام حضور در مراسم حج، روزانه دو بار در محل كاروان‌هاي زائران ايراني حضور مي‌يافت افزود: همه برنامه‌هاي پيش بيني شده عملياتي و اجرايي شد و بحمدالله زائران ايراني با رضايت خاطر به ميهن اسلامي بازگشتند.

وي بازنگري در روش‌ها و شيوه‌هاي عملياتي را مورد تاكيد قرار داد و گفت: كارها با وجود برخي ممانعت‌ها با لطف و عنايت خداوند با موفقيت انجام شد ليكن بازنگري در روش‌ها وشيوه‌ها مي‌تواند به بهبود امور كمك كند.
 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.