پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهلت ثبت نام عمره دانشگاهیان ۲ روز تمدید شد

مهلت ثبت نام عمره دانشگاهیان ۲ روز تمدید شد

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد:ثبت نام از دانشگاهیان متقاضی تشرف به سرزمین وحی تا ۱۷ آبان ماه در سایت لبیک تمدید شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: ثبت نام از متقاضیان تشرف به سرزمین وحی از 5 آبان ماه در سامانه ثبت نام عمره دانشگاهیان آغاز شده است و تا کنون 295 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور در سه گروه پسران مجرد با 88000 نفر،متاهلین 191300 نفر و اساتید 15700 نفر اقدام به ثبت نام نموده اند.

وی تصریح کرد:در روز 5 و 6 آبان ماه به دلیل آمار بالای مراجعه کنندگان و مشکلات فنی، ثبت نام از متقاضیان با مشکلاتی مواجه شد که با پیگیری مسئولان مربوطه این مشکل برطرف شد .به همین منظور ثبت نام از دانشگاهیان دو روز دیگر یعنی 16 و 17 آبان ماه تمدید می شود و قرعه کشی در روزهای 19 و 20 آبان ماه در سراسر کشور انجام خواهد شد. این مراسم در تهران 19 آبان ماه در دانشکده ادبیات دانشگاه تهران برگزار می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات عالیات دانشگاهیان در خصوص سهمیه امسال عمره دانشگاهیان گفت: در این مرحله 15هزار نفر از دانشجویان و 2هزار نفر از استادان به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

گفتنی است متقاضیان تشرف به سرزمین وحی در سه گروه اساتید، دانشجویان پسر مجرد و متاهلان تا 17 آبان ماه فرصت دارند برای ثبت نام به پایگاه اینترنتی به نشانی labbayk.ir مراجعه کنند. 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.