پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

فراخوان پژوهشكده حج و زيارت از نخبگان و فرهيختگان

فراخوان پژوهشكده حج و زيارت از نخبگان و فرهيختگان
به منظور پاسداشت نويسندگان و پژوهشگران عرصه حج و زيارت و عطف توجه نخبگان و فرهيختگان علمي و فرهنگي به اين موضوع مهم، همايش «مسعاي قلم» از سوي پژوهشكده حج و زيارت وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت برگزار مي‌شود.

 به گزارش حج نیوز به نقل از  پايگاه اطلاع رساني حج، به منظور پاسداشت نويسندگان و پژوهشگران عرصه حج و زيارت و عطف توجه نخبگان و فرهيختگان علمي و فرهنگي به اين موضوع مهم، همايش «مسعاي قلم» از سوي پژوهشكده حج و زيارت وابسته به حوزه نمايندگي ولي فقيه در امور حج وزيارت برگزار مي‌شود.

پژوهشكده حج وزيارت اعلام كرد: از پژوهشگران و نويسندگان محترم دعوت مي‌شود آثار منتشره خود را در موضوع حج و زيارت، با رويكردهاي كلام و معارف، تاريخ و سيره، اسرار و آداب، فقه و حقوق، مسائل اجتماعي و سياسي، ادبيات (شعرو داستان) و سفرنامه به دبيرخانه اين همايش ارسال كنند.

اين گزارش حاكي است، آثار ارسالي بايد در محدوده زماني سالهاي ۱۳۵۸ تا ۱۳۹۲ چاپ و ارتباط مستقيم به موضوع حج و زيارت داشته باشد.

اين آثار بايد در ايران و به زبان فارسي يا عربي و در قالب كتاب باشد.

علاقمندان دو نسخه از آثار خود را همراه با مشخصات نويسنده تا پايان آذرماه سال جاري به نشاني دبيرخانه همايش واقع در قم، خيابان سميه، كوچه ۲۶، پژوهشكده حج و زيارت (صندق پستي ۱۱۱۳-۳۷۱۷۵) ارسال كنند.

همايش تجليل از آثار برتر همزمان با سي و پنجمين سالگشت پيروزي انقلاب شكوهمند اسلامي برگزار مي‌شود.

علاقمندان جهت كسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره ۳۷۷۴۰۸۰۰ و پيش شماره ۰۲۵ و داخلي ۱۴۴تماس بگيرند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.