پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه مجمع عمومی شرکت شمسا عنوان شد

لزوم ارتباط تنگاتنگ میان سازمان حج و زیارت و شمسا در راستای بهبود خدمت رسانی به زائران

لزوم ارتباط تنگاتنگ میان سازمان حج و زیارت و شمسا در راستای بهبود خدمت رسانی به زائران

جلسه مجمع عمومی شرکت شمسا پیش از ظهر امروز 18 آبان ماه با حضور معاونین سازمان حج و زیارت،معاون بعثه مقام معظم رهبری، سرپرست اداره کل عتبات عراق سازمان حج و زیارت ، مشاور رئیس سازمان حج و زیارت در امور عتبات ، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت شمسا و مسئولین شرکت‌های مرکزی کارگزاران زیارتی استان‌های کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج و زیارت، حمید محمدی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) گفت: شما عزیزان به عنوان مجری سفرهای زیارتی به عتبات عالیات تجربه طولانی در حوزه خدمات رسانی به زائران دارید و از این رو لازم است تا با سازمان حج و زیارت به عنوان متولی امر ساماندهی به سفرهای زیارتی به عراق در ارتباط تنگاتنگ باشید.

وی افزود: امیدواریم با ورود آقایان خدرنژاد و نظافتی با نگاه دقیق تری جلو برویم و اگر ابهامات و شبهاتی در گذشته وجود داشته، بکلی از میان برود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان حج و زیارت ضمن تشکر از ناصر صبا مدیرعامل شرکت شمسا و همکارانش در حوزه خدمات رسانی به زائران اباعبدالله (ع) تأکید کرد: بایستی نهایت تلاش خود را در جهت تأمین نظر نماینده محترم ولی فقیه در امور حج و زیارت داشته باشیم و بگونه‌ای عمل کنیم تا زائران عتبات، با اطمینان خاطر به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند و بهترین خدمات به ایشان ارائه گردد.

ناصر خدرنژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت در ادامه این جلسه که همزمان با برگزاری انتخابات هیأت مدیره شرکت شمسا برگزار شد، گفت: اگر تصمیم می‌گیریم تا فردی را انتخاب کنیم، نیتمان این باشد تا مسئولیت را به کسی بسپاریم که خدمات و کار بهتری ارائه می نماید.

وی افزود: وضعیت فعلی سفرهای عتبات عالیت نشان از پتانسیل بالای شرکت شمسا و شرکت‌های مرکزی کارگزاران زیارتی استانهای کشور دارد، اما نیازمندیم جدی تر از گذشته در حوزه عتبات جلو برویم و زمانی که نیت ما خدمت به زوار باشد، اشکالات و نقایص موجود به لطف الهی تدریجاً مرتفع خواهد شد.

خدرنژاد ادامه داد: متأسفانه برخی نگاه غلطی دارند و سازمان و شمسا را جدا از یکدیگر فرض می نمایند اما واقعیت این نیست و برای پیشبرد بهتر امور نیازمند اتحاد و همبستگی میان دو مجموعه هستیم و ما در جایگاه سازمان حج و زیارت پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما عزیزان در راستای بهبود امور جاری هستیم.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت عنوان کرد: لازم است قراردادهای فیمابین سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا که در گذشته تنظیم شده بازنگری و وظایف شفاف تر مشخص گردد و در سازمان کمیته ای در این خصوص تشکیل خواهد شد و از همکاری آقایان نظافتی و حبیبی تنها دو چهره آشنا در این حوزه بهره خواهیم جست.

خدرنژاد خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای گردش مالی شرکت شمسا به منظور دوری از برخی شبهات لازم است علاوه بر حسابرسی بیرونی حسابها ، با ایجاد بخش حسابرسی داخلی در این شرکت، گزارشات مالی شمسا به طور منظم توسط این بخش مورد بررسی قرار گیرد و دراین خصوص لازم است هیئت مدیره تصمیم‌گیری نموده و در مجمع مصوبه ای با این موضوع به تصویب برسد.

وی در انتها اعلام کرد: در اولین فرصت به عتبات سفر خواهیم کرد و مسیر سفر زائران را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهیم داد و امیدواریم روند گذشته در خدمت رسانی به زائران بهتر، کاملتر و صحیح‌تر ادامه یابد.


امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.