پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

قاسمی و آهنگران:

همه تلاش ما فراهم كردن بستر حضور جانبازان در عراق است

همه تلاش ما فراهم كردن بستر حضور جانبازان در عراق است

مدير دفتر نمايندگي حج و زيارت و همچنين مدير عمليات شمسا در عراق در ديدار با تعداي از جانبازان گفتند: همه هم و غم خويش را به كار خواهيم بست تا با بهسازي هتل‌ها و رفع برخي مشكلات، بستر حضور هر چه بيشتر جانبازان در عراق فراهم شود.

به گزارش حج نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج ، نماينده بعثه مقام معظم رهبري در عراق به اتفاق مسوولان حج و زيارت و شركت شمسا با حضور در يكي از هتل‌هاي محل اسكان جانبازان در كربلاي معلي، به ديدار جانبازان و خانواده ان‌ها رفتند.

مصطفي قاسمي مدير دفتر نمايندگي حج و زيارت در عراق در اين ديدار گفت: همه هدف ما در عراق اين است كه زائران ايراني به راحتي زيارت كنند اما به سبب برخي ناهماهنگي‌ها در عراق به ويژه در بحث جانبازان با مشكلاتي در زمينه بهسازي هتل‌ها و شبكه حمل و نقل مواجهيم كه همه هم و غم خود را براي رفع اين مشكلات به كار خواهيم بست.

وي از جانبازان حاضر در اين نشست خواست مشكلات خود را حتما به اطلاع مديران كاروان‌ها برسانند تا در دوره‌هاي آينده شاهد برطرف شدن نقايص باشيم.

قاسمي در بخش ديگري از سخنانش، جانبازان را مايه افتخار كشور خواند و در حالي كه بغض كرده بود خطاب به ان‌ها گفت: ما به هيچ وجه نمي‌توانيم رشادت‌هاي شما را جبران كنيم و شما جانبازان بيشترين شباهت را به مولايتان عباس (ع) داريد و اجرتان را از اين قهرمان رشيد كربلا بگيريد.

وي گفت: ظاهرا رزق و روزي ما مسوولان هم اين است كه در اين سرزمين، نوكري شما را كنيم.

محرم آهنگران مدير عمليات شمسا در عراق نيز در اين ديدار گفت: در اين مدت كه در عتبات عاليات در خدمت زائران ايراني هستيم هم و غم ما اين است كه مسير ورود جانبازان را به عتبات عاليات عراق فراهم و تسهيل كنيم و در اين باره اگر چه با مشكلات بسيار زيادي از سوي طرف‌هاي عراقي مواجه بوديم اما تلاش كرديم اتوبوس هايي خاص جانبازان را خريد و پس از طراحي در ايران به عراق منتقل كنيم.

وي افزود: اقدام ديگر ما نظارت بر ساخت هتل‌ها در عراق است به اين ترتيب كه بايد در ساخت آن به گونه اي عمل كنند كه جانبازان ويلچري هيچ مشكلي نداشته باشند.

آهنگران گفت: با وجود انتصاب آقاي اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت كه خودش از جانبازان است به گونه اي در مدت زمان مسووليت مان اقدام خواهيم كرد تا از خودمان يادگاري خوبي به جا بگذاريم تا بتوانيم دين خود را به جانبازان ادا كنيم.

جانبازان حاضر در اين ديدار هم به رغم برخي مشكلات، روند خدمات رساني به زائران جانباز را رو به رشد خواندند و در خصوص برخي مشكلاتشان از جمله بهسازي سرويس‌هاي بهداشتي و بحث حمل و نقل نقطه نظراتي بيان كردند.

آقاي عقيقي جانباز روشندل كه در ۲۲ بهمن سال ۵۷ چشمان خود را از دست داده بود ضمن تشكر از كاركنان سازمان حج و زيارت و شركت شمسا گفت: تا نفس در بدن داريم از انقلاب و دستاوردهاي آن دفاع مي‌كنيم و ولايت فقيه خط قرمز ماست.

وي افزود: : اگر كسي به ولايت فقيه نگاه چپ كند با بدن‌هاي نيمه جانمان به خيابان‌ها مي‌ريزيم و در فتنه ۸۸ همين جانبازان بودند كه كفن پوش در دفاع از ولايت به خيابان‌ها آمدند.



امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.