پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه شورای آموزش سازمان حج و زیارت عنوان شد :

تأکید بر لزوم آموزش اخلاق حرفه ای به مجریان سفرهای زیارتی

تأکید بر لزوم آموزش اخلاق حرفه ای به مجریان سفرهای زیارتی

مهندس اوحدی در جلسه شورای آموزش سازمان حج و زیارت بر لزوم آموزش اخلاق حرفه‌ای به مجریان سفرهای زیارتی تأکید کرد.

مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با اعضای شورای آموزش این سازمان گفت: مقوله آموزش در آموزه‌های دینی مورد تأکید قرار گرفته و یک ضرورت و در همه سطوح مفید است.

وی افزود: آموزش در عملیات اجرایی، از اجزای مبنایی کار است که اثرات و تجلی آن در عملیات میدانی قابل مشاهده است، از این رو لازم است تمامی دست اندرکاران حوزه آموزش در سازمان حج و زیارت با جدیت به این مهم اهتمام ورزند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: شورای آموش سازمان باید بگونه ای برنامه ریزی کند تا مباحثی که به کارگزاران و عوامل دست اندرکار آموزش داده می‌شود مرتبط با امور اجرایی حج، عمره و عتبات باشد و محتوای آن تأمین کننده نیازها و مسائلی که در عملیات اجرایی اتفاق می افتد، باشد و شیوه و روش آموزش باید آنقدر جذابیت داشته باشد که فراگیران از آن استقبال نمایند.

وی ابراز خرسندی کرد: بحمدالله در حوزه آموزش علمی-کاربردی کار دقیق و خوبی صورت گرفته و شما عزیزان در جایگاه متولیان امر بایستی در راستای حفظ و بهبود توفیقات بدست آمده تلاش کنید و بنده و همکارانم آماده هرگونه مساعدتی هستیم.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به عملیات عمره 93-92 تأکید کرد: بایستی آموزش‌های لازم و کافی به مدیران و کارگزاران داده شود و این عزیزان پس از کسب آمادگی لازم به عمره اعزام شوند که معاونت حج، عمره و عتبات سازمان نیز در امر شما را یاری خواهد کرد.

مهندس اوحدی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع رعایت اخلاق حرفه ای از مسائل کلیدی در تمامی حرفه‌ها و مشاغل است و از آنجایی که عمده وظایف کارگزاران و عوامل اجرایی سازمان حج و زیارت خدمت‌رسانی به زائران بیت الله الحرام ، پیامبر(ص) و حضرت اباعبدالله الحسین(ع) است، اهمیت این موضوع دو چندان شده و لازم است مباحث مرتبط با اخلاق و رفتار حرفه ای در مباحث آموزشی که  به کارگزاران ارائه می‌شود، گنجانده شود.

گفتنی است در این دیدار اعضای شورای آموزش سازمان حج و زیارت گزارشی از اقدامات صورت گرفته، ارائه کردند.

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.