پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در ايام تاسوعا و عاشورا انجام شد:

خدمات رساني ۶۰ پزشك عمومي و متخصص در كربلا

خدمات رساني ۶۰ پزشك عمومي و متخصص در كربلا
نماينده مركز پزشكي حج و زيارت در عراق گفت: ۳۰ پزشك عمومي و ۳۰ متخصص چند روز پيش از عاشورا و تاسوعاي حسيني با استقرار در اطراف حرمين شريفين كربلاي معلي، به زائران ايراني و غير ايراني خدمات رساني كردند.

نماينده مركز پزشكي  حج و زيارت در عراق اظهار داشت: ۳۰ پزشك عمومي و ۳۰ متخصص چند روز پيش از عاشورا و تاسوعاي حسيني با استقرار در اطراف حرمين شريفين كربلاي معلي، به زائران ايراني و غير ايراني خدمات رساني كردند.

دكتر ماشاء الله رضايي گفت: در ميان اين افراد، متخصصان گوش و حلق و بيني، داخلي، جراح عمومي، ارتوپد، جراح مغز و اعصاب، قلب و عروق، زنان و زايمان، متخصص طب اورژانس، كليه و مجاري اداراي حضور داشتند.

وي گفت: اين افراد تا چند روز آينده عازم ايران خواهند شد.

رضايي افزود: همين تعداد پزشك عمومي و متخصص چند روز پيش از اربعين حسيني در كربلاي معلي مستقر خواهند شد.

وي گفت: اعزام اين متخصصان در همه مناسبت‌هاي خاص مانند عاشورا، تاسوعا، نيمه شعبان، اربعين و ديگر مناسبت هايي كه تعداد بيشتري از زائران كشورمان به عتبات عاليات مشرف مي‌شوند انجام مي‌شود.

نماينده مركز پزشكي حج و زيارت در عراق در بخش ديگري از اين مصاحبه با اشاره به اين كه كيفيت و بهداشت غذاهاي توزيعي به زائران كشورمان بسيار ارتقا يافته است افزود: البته درخواست هايي مبني بر نظارت هر چه بيشتر ما بر بهداشت اين غذاها شده است كه بر همين اساس پيشنهاد داديم در آشپزخانه‌ها، آزمايشگاه كنترل كيفيت مواد غذايي داير شود.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.