پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در آستانه عملیات اجرایی عمره مفرده 93-92 برگزارشد

جلسه هماهنگی میان سازمان حج و زیارت با بانک‌های ملی و ملت

جلسه هماهنگی میان سازمان حج و زیارت با بانک‌های ملی و ملت

به گزارش حج نیوز، جلسه هماهنگی سازمان حج و زیارت با بانک‌‌های عامل در ثبت نام‌های عمره مفرده صبح امروز با حضور معاونین و مدیران سازمان حج و زیارت و مدیران و مسئولین بانک ملی و ملت صبح امروز سه‌شنبه 28 آبان 92 در سالن کنفرانس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

براساس این گزارش در این جلسه که در آستانه فراخوان متقاضیان سفر عمره مفرده سالجاری برگزار گردید، طرفین در خصوص تسهیل و بهبود فرآیند‌ ثبت‌نام زائران در کاروان‌های عمره سالجاری و واریز وجوه مابه التفاوت در بانک‌ها ، تخصیص ارز همراه به عمره‌گزاران، تأمین و انتقال ارز عملیات پیش رو، بحث و تبادل نظر کردند.

سازمان حج و زیارت در این دیدار ضمن تشکر از همکاری بانک ملی ایران در عملیات برگشت بخشی از وجوه مابه‌التفاوت به حساب زائران حج تمتع سال92 از بانک‌ها خواست تا بستر نرم افزاری برای پرداخت اینترنتی وجوه مابه التفاوت سفر عمره مفرده فراهم شود تا در مرحله دوم ثبت نام در کاروان‌ها که در بهمن ماه انجام خواهد گرفت، نام نویسی به دو صورت حضوری و اینترنتی امکان‌پذیر شود.

در این جلسه همچنین عنوان شد: پرداخت وجوه مابه التفاوت از طریق تلفن بانک و عابر بانک بانک‌های ملی و ملت نیز مورد بررسی قرار گیرد تا پس از رفع مشکلات احتمالی این شیوه از پرداخت نیز در عملیات عمره اجرایی گردد.

سازمان حج و زیارت همچنین از مسئولین بانک‌ها خواست تا با برنامه‌ریزی مناسب در سالجاری شاهد صف‌های طولانی در شعب بانک‌ها برای دریافت ارز همراه زائران نباشیم.

 

همچنین در این دیدار موضوع ایجاد باجه‌های ارزی بانک‌ها در پایانه‌های فرودگاهی کشور مطرح گردید.




سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.