پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت خبر داد

اعزام عمره گزاران ایرانی ازدهه آخرصفر به سرزمین وحی/۱۰میلیون دلارصرفه‌جویی در حج امسال

اعزام عمره گزاران ایرانی ازدهه آخرصفر به سرزمین وحی/۱۰میلیون دلارصرفه‌جویی در حج امسال

رئیس سازمان حج و زیارت گفت:  با برنامه ریزی صورت گرفته زائران ایرانی می‌توانند دهه آخر صفر را در سرزمین وحی حضور داشته باشند.

به گزارش حج نیوز، سعید اوحدی در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی اظهار کرد: در حج امسال با وجود فضای تعامل و هماهنگی میان بعثه مقام معظم رهبری و سازمان حج و زیارت آرامش در اجرای عملیات حاکم بود که این آرامش به زائران نیز انتقال یافت.

رئیس سازمان حج و زیارت افزود: ارتباط مستمر با زائران و رسیدگی به امور ایشان از نقاط قوت و قابل توجه در حج تمتع سالجاری بود که ما سعی کردیم بصورت مرتب به کاروان‌های مختلف سر بزنیم و با همه زائران ارتباط داشته باشیم.

اوحدی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در اجرای عملیات حج سالجاری تصریح کرد: در مجموع میانگین تاخیرهای پروازهای زائران ایرانی در حج امسال  ۱۱ دقیقه بود و این نشان از برنامه‌ریزی‌های دقیق انجام گرفته توسط همکارانم در سازمان حج و زیارت است.

وی خاطرنشان کرد: ما زودتر از کشورهای دیگر وارد بازارهای عربستان شدیم و این سبب شد قیمت‌های بهتری را برای تأمین امکانات رفاهی زائران به‌دست بیاوریم.

رئیس سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته در حج 92،  ده میلیون دلار صرفه‌جویی شده است اظهار کرد: با وجود این صرفه جویی امکانات بسیار خوبی برای زائران در نظر گرفته شد، به صورتی که امسال یک نفر فوتی و حتی گرمازدگی در ایام تشریق نداشتیم، البته باید از فرصت به‌دست آمده نهایت استفاده را برای سال‌های آینده ببریم و امیدواری از توفیق به‌دست آمده در بخش‌های دیگر نیز استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بعد از مدت‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته  زائران ایرانی می‌توانند دهه آخر صفر را در سرزمین وحی حضور یابند و این نتیجه برنامه ریزی، تلاش و صمیمت بالای بخشهای مختلف سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری است.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.