پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا عنوان شد:

ضرورت تقویت زیرساخت‌ها در سفرهای زیارتی عتبات عالیات

ضرورت تقویت زیرساخت‌ها در سفرهای زیارتی عتبات عالیات

مراسم تودیع و معارفه مدیزعامل شرکت شمسا برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شمسا صبح امروز شنبه دوم آذرماه 92 با حضور مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت و معاونین و مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری و همچنین هیئت مدیره شرکت شمسا در محل سالن کنفرانس سازمان حج و زیارت برگزار شد.

در ابتدای این مراسم احمدیان رئیس هیئت مدیره شرکت شمسا گفت: مجمع عمومی شرکت شمسا در تاریخ 18 آیان ماه 92  تشکیل شد که طی آن هیئت مدیره جدید انتخاب و هیئت مدیره متعاقباً هیئت رئیسه را انتخاب نمود. هیئت رئیسه منتخب نیز از میان 10 نفر کاندیدا مدیرعامل جدید را بر اساس شاخص‌های مورد نظر این شرکت انتخاب نمودند.

وی در خصوص شاخصهای مورد نظر برای انتخاب مدیرعامل این شرکت عنوان کرد: شاخص‌های ما برای انتخاب مدیرعامل آشنایی با شرکت و فعالیت‌های آن، سابقه تخصصی در امور زیارتی، پایبندی به اساسنامه شرکت، حرفه ای بودن و حسن اخلاق و توانمندی بود که جناب آقای رضوی ضمن برخورداری از شاخص‌های فوق با کسب بالاترین آراء از سوی هیئت رئیسه هیئت مدیره شمسا به عنوان مدیرعامل این شرکت منصوب شد.

در ادامه این مراسم مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت ضمن تقدیر از تلاش‌های مدیران و کارکنان شمسا گفت: جایگاه امروز شرکت شمسا نشان از زحمات و تلاش‌های مدیران فعلی و سابق این شرکت دارد که لازم است افراد پیشکسوت و توانمند این مجموعه کنار گذاشته نشوند و از تجربیات آنان در پیشبرد امور استفاده شود.

رئیس سازمان حج و زیارت تأکید کرد: شرکتهایی ماند شمسا که گردش مالی بالایی دارند، لازم است در حوزه مالی هم دقت عمل ویژه ای داشته باشند و همانگونه که دستگاه‌های نظارتی توقع دارند، شکل کار را بدرستی رعایت نمایند.

مهندس اوحدی ضمن اشاره به دیدار با مراجع عظام تقلید در هفته گذشته ادامه داد: در دیدار با مراجع معظم تقلید دریچه جدیدی از حوزه حج و زیارت به روی ما باز شد. همه مراجع بر اهمیت سفرهای زیارتی عتبات تأکید داشتند و می فرمودند لازم است سازمان  نگاه ویژه ای نسبت به این سفرها داشته باشد.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اضافه کرد: لازم است سازمان حج و زیارت با کمک و همکاری شرکت شمسا رویکرد جدیدی در ساماندهی سفرهای زیارتی عتبات داشته باشد که این مهم با استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود و توسعه در سرمایه‌گذاری‌ها ممکن خواهد شد.

در ادامه این مراسم سید ابوالحسن رضوی مدیرعامل شرکت شمسا در سخنان خود گفت: از زمانی که ساماندهی امور سفر زائران به عتبات به عهده سازمان حج و زیارت گذاشته شد در سازمان حضور داشتم و تلاش می کردم که در این راستا خدمات صادقانه ای ارائه دهم.

وی افزود: برنامه های شرکت شمسا بر مبنای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های کلان نظام و سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری تدوین می گردد و تصمیمات لازم دراین شرکت بر این اساس اتخاذ می گردد.

رضوی ضمن تأکید بر بهره مندی از تجربیات افرادی که در شرکت شمسا فعالیت نموده اند، عنوان کرد: رعایت انضباط مالی، بازرسی از بخشهای تشکیلاتی شمسا جهت بهبود عملکرد این شرکت، ایجاد زیرساختهای مناسب برای خدمات رسانی بهتر به زائران و استفاده از ظرفیت بانکها و بخش خصوصی در دستور کار شمسا خواهد بود.

وی در انتها از مسئولین سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری خواست تا شرکت شمسا را در تقویت زیرساخت‌های سفرهای زیارتی عتبات یاری نمایند.

در انتهای این مراسم ناصر صبا مدیرعامل پیشین شرکت شمسا از انتخاب شایسته سید ابوالحسن رضوی به عنوان مدیرعامل این شرکت تقدیر کرد.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.