پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نشست صمیمی خادم الحاج ایران با ذابحین حج تمتع 91

روی مسائل شرعی دقت کنید چون این کار وجوب عینی دارد.

روی مسائل شرعی دقت کنید چون این کار وجوب عینی دارد.
به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به سرزمین وحی صبح امروز نشست توجیهی ذابحین ایرانی با حضور مشاور رییس جمهور و رییس سازمان حج و زیارت در محل نمازخانه دار البنیان مکه مکرمه برگزار شد.
حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با اشاره به اهمیت اخلاص و انگیزه الهی در پیشبرد کارها گفت: با اخلاص و محبتی که شما عزیزان به اهل بیت عصمت (ع) دارید هر فردی را مجذوب صفا و صمیمت می کنید.افتخار می کنم که امروز در خدمت شما باشم.
هر قدر کار سخت تر باشد ثواب و اجر آن درنزد خداوند متعال بیشتر خواهد بود.اگر کار برای خدا و رضایت او انجام شود انگیزه را نیز بالاتر می برد.کار انسان به انگیزه او بستگی دارد. استعداد در وجود انسان نهفته است و انگیزه الهی آنرا فعال می کند.از اینکه خداوند توفیق خدمت در حج را به شما داده باید شکرگذار خدا باشید.
آقای دکتر موسوی در پایان گفت: انتظار بنده از شما دوستان اینست که روی مسائل شرعی دقت کنید چون این کار وجوب عینی دارد.دعا کنید و از خدا بخواهید تا شما را در این راه کمک کند.بنده باتوجه به اخلاص و صفایی که در شما می بینم بابت این کار بزرگ هیچ نگرانی ندارم .وی در انتهای سخنان خود از زحمات و تلاش های مسئولین طرح قربانی حج تمتع سال 91 تقدیر و تشکر کرد.لازم به ذکر است براساس برنامه ریزی شده هر ذابح در روز عید قربان بیش از یک هزار گوسفند را قربانی خواهد کرد.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.