پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

انتقال فیش های اولویت دار عمره چگونه انجام می گیرد؟

انتقال فیش های اولویت دار عمره چگونه انجام می گیرد؟
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و اظهاركرد: آن دسته از افرادي كه دارای فيش اولویت دار عمره هستند و بهر دلیلی اعزام برايشان ممکن نیست، مي‌توانند فیش خود را به اعضای خانواده و خويشاوندان خود انتقال دهند.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، ناصر خدرنژاد، معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت گفت: آن دسته از افرادي كه دارای فيش اولویت دار عمره مفرده هستند و بهر دلیلی امکان اعزام برايشان میسر نیست، مي‌توانند فیش خود را به اعضای خانواده و خويشاوندان خود انتقال دهند.


وي افزود: اسناد اولویت دار عمره مفرده قابل انتقال به پدر، مادر، خواهر، برادر، فرزند، همسر، پدر بزرگ، مادر بزرگ، نوه، عروس، داماد، پدر همسر، مادر همسر، دايي، خاله، عمو، عمه، برادر همسر، خواهر همسر، شوهر خواهر، همسر برادر، ناپدري و نامادري، باجناق، جاري، زن دائي، زن عمو، شوهرخاله، شوهرعمه، برادرزاده، خواهرزاده، دائي زاده، عموزاده، خاله زاده و عمه زاده نیز با ارائه مدرک شناسایی معتبر که نسبت طرفین را اثبات نماید، امكان پذير اسjت.

 

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زيارت با بيان اين كه خريد و فروش فيش های عمره مفرده غيرقانوني است، گفت: انتقال فیش های اولویت دار عمره مفرده به غير تنها در شرايط خاص ممكن است كه تشخیص آن در هر استان به عهده كميسیون‌هاي مربوطه که در دفاتر حج و زیارت استان های سراسر کشور تشکیل می گردد، گذاشته شده است که به زودی دستورالعمل آن ابلاغ خواهد شد.

شایان ذکر است انتقال فیش عمره مفرده به افرادی که دارای اسناد سپرده گذاری عمره می باشند، امکان پذیر نیست.


(لازم به توضیح است منظور از اسناد اولویت دار عمره، فیش های عمره مفرده ای است که طبق اطلاعیه های سازمان حج و زیارت برای ثبت نام در کاروان های عمره فراخوانده شده اند.) 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.