پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دکتر موسوی در اجتماع روحانیون کاروان های حج 91:

همکاری با روحانیون جز مولفه های ارزیابی مدیران کاروان هاست.

همکاری با روحانیون جز مولفه های ارزیابی مدیران کاروان هاست.
به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به مکه مکرمه :آخرین نشست توجیهی روحانیون کاروان ها و معین حج تمتع سال 91 با شرکت صدها تن از روحانیون پیش از ظهر امروز در نمازخانه دار الهادی مکه مکرمه با سخنرانی و حضور حجةالاسلام و المسلمین قاضی عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی و همچنین حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت برگزار شد.
در این همایش آقای دکتر موسوی با اشاره به جایگاه روحانیون در کاروان ها گفت:همکاری با روحانیون جز مولفه های ارزیابی مدیران کاروان هاست .
وی با تاکید بر جدیت در امور اجرایی حج افزود: توسل و مدد جستن از اهل بیت (ع) علاوه بر مدیریت علمی در سرلوحه کارما قرار دارد.از لحاظ اجرایی حدود سه ماه پیش بنده و همکارانم برنامه های عملیاتی حج 91 را با شعار حج آرام و روان آغاز نمودیم.گر چه کار اداره امور 75 هزار نفر سخت و دشوار است اما به مدد خداوند متعال تاکنون همه امور بشکل مطلوب و به اعتراف همه دوستان و براساس ارزیابی بازرسان حج امسال بسیار روان و آرام به پیش می رود و در خصوص نقل و انتقال حجاج از ایران به عربستان با میانگین 6 دقیقه تاخیر عملیات اعزام بدون هیچ مشکلی به پایان رسید و امید است بازگشت زائران ما به همین شکل انجام شود.
رییس سازمان حج و زارت در پایان گفت:طبق برنامه ریزی انجام شده و باتوجه به گفتگوهای انجام شده با طرف عربستانی در زمینه نصب خیام و استقرار حجاج در عرفات و منی نیز مشکل خاصی وجود ندارد.ان شاالله زائران ما پیش از ظهر روز 8 ذالحجه به عرفات منتقل خواهند . تقاضای ما از شما عزیزان اینست که به زائران آرامش و اطمینان بدهید.
مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.