پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعزام عمره گزاران ایرانی در ماه صفر پس از 12 سال

اعزام عمره گزاران ایرانی در ماه صفر پس از 12 سال

رییس سازمان حج و زیارت از صدور روادید زائران عمره 93 -92 خبر داد و گفت: روز گذشته -یکشنبه- روادید نخستین گروه زائران ایرانی عمره توسط کنسولگری عربستان در تهران صادر شد.

مهندس اوحدی  با بیان اینکه سیستم صدور روادید زائران ایرانی از روز گذشته فعال شده است افزود: بر این اساس بعد از 12سال برای نخستین بار زائران ایرانی در ماه صفر به سرزمین وحی مشرف می شوند.

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته اعزام زائران به عمره امسال از دوم دی ماه آغاز می شود.


اوحدی با بیان اینکه نام نویسی در کاروان های امسال از ششم آذر ماه با فراخوان اولویت های 1تا 300بانک ملت و اولویت های قدیمی بانک ملی آغاز شد،افزود:در مرحله دوم اولویت های 1تا 330بانک ملت و در مرحله سوم تا اولویت 400فراخوان شده است.


رییس سازمان حج و زیارت با بیان اینکه 70درصد استان ها اولویت 1تا 400را فراخوان کرده اند گفت: با توجه به وجود برخی ظرفیت های خالی در استان تهران و اصفهان به مدیران حج و زیارت این استان ها اجازه داده شد تا اولویت 600بانک ملت را فراخوان کنند.


اوحدی اضافه کرد:با توجه به هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی به زائران عمره 300دلار و زائران عتبات 200دلار ارز مبادله ای تعلق می گیرد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.