پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تشريح جزئيات ديدار مدير عامل بانك ملي با سرپرست حجاج ايراني و رييس سازمان حج

تشريح جزئيات ديدار مدير عامل بانك ملي با سرپرست حجاج ايراني و رييس سازمان حج

جزئيات ديدار مدير عامل بانك ملي با نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و سرپرست حجاج ايراني و رييس سازمان حج و زيارت كشورمان تشريح شد.

دكتر عبدالناصر همتي مديرعامل بانك ملي ايران به اتفاق هيأتي از مديران اين بانك، در محل سازمان حج و زيارت حضور يافته و با حجت الاسلام و المسلمين سيدعلي قاضي عسكر نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و مهندس سعيد اوحدي رييس سازمان حج و زيارت ديدار و گفت و گو كرد.

در اين نشست مسائل مختلف بين بانك و سازمان حج و زيارت مورد بررسي قرار گرفت.

نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني در اين ديدار كه در محل بعثه مقام معظم رهبري انجام شد بر لزوم گسترش همكاري‌هاي حوزه حج وزيارت و بانك ملي تاكيد كرد و افزود: كارشناسان اموربانكي در خصوص سپرده‌هاي زائران بررسي‌هاي لازم را به عمل آورند تا درهنگامي كه زائر مي‌خواهد مشرف شود، از نظر مالي با مشكلي مواجه نشود.

حجت الاسلام ولمسلمين سيد علي قاضي عسكردر ادامه اظهار داشت: اقتصاد زيارت بسيار گسترده و داراي ظرفيت‌هاي بالايي جهت سرمايه گذاري است و با رشد تعداد زائران درعمره و عتبات مي‌توان شاهد توسعه بيشتر زمينه‌هاي اقتصادي بود از اين رو بانك‌ها با سرمايه گذاري در اين حوزه مي‌توانند كمك شاياني به توسعه امر زيارت در كشور داشته باشند.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت سرمايه گذاري در بخش پشتيباني حج، عمره و عتبات را يكي ديگر از زمينه‌هاي همكاري‌هاي سودمند ميان سازمان حج و زيارت و بانك ملي عنوان كرد و اظهار داشت: سازمان حج و زيارت بايد توانايي تامين تمام اقلام مورد نياز خود در همه زمينه‌ها را داشته باشدو بانك‌ها با سرمايه گذاري مي‌تواند درحوزه‌هاي هتل سازي و تغذيه زائران با سازمان حج و زيارت همكاري نمايد.

وي بر لزوم تشكيل يك كميته كارشناسي متشكل از كارشناسان بانك ملي و سازمان حج و زيارت جهت بررسي زمينه‌هاي سرمايه گذاري در حوزه حج و زيارت تاكيد كرد.

در اين ديدار مهندس اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز بر لزوم توجه به اقتصاد زيارت تاكيد كرد و اظهار داشت: منبع مالي بسيار بزرگي از سوي زائران در بانك‌ها سرمايه گزاري شده است كه بايد از آن در جهت منافع زائران استفاده شود.

وي تاكيد كرد: بايد سرمايه گذاري لازم در زير ساخت‌هاي خدمات دهي و ساماندهي زائران از سوي بانكهاي كشور انجام گيرد تا شاهد رشد و شكوفايي در حوزه اقتصاد زيارت باشيم.

دكتر همتي مدير عامل بانك ملي نيز در اين ديدار بر سرمايه گزاري بانك ملي در حوزه پشتيباني حج و زيارت تاكيد كرد.

وي اظهار داشت: ما از سرمايه گذاري در حوزه‌هاي مختلف سازمان حج و زيارت استقبال مي‌كنيم و سعي مي‌كنيم منابع به دست آمده از سرمايه گذاري زائران در بانك ملي در بخش هايي به كار گرفته شود كه بهترين بازدهي را براي زائر داشته باشد.

همتي تصريح كرد: بايد گروه‌هاي كارشناسي ما بررسي‌هاي لازم را در زمينه‌هاي پشتيباني و پولي و ارزي در حوزه حج و زيارت به عمل آورند تا سطح خدمات دهي به زائران ارتقاء يابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.