پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهندس اوحدی در بازدید از سازمان بهشت زهرا(س)

انجام اقدامات زیربنایی باعث توسعه بهشت زهرا(س) شده است

انجام اقدامات زیربنایی باعث توسعه بهشت زهرا(س) شده است
رئیس سازمان حج و زیارت: دوستانی که در سازمان مقدس بهشت زهرا(سلام الله علیها)عاشقانه فعالیت و مدیریت می کنند، باید توجه کنند که اینجا اقیانوس عظیمی است که در آن عشق و ایثار و شهادت موج می زند و مسئولیت خدمت به مردم در چنین جایی بسیار ارزشمند و مغتنم است.

مهندس سعید اوحدی، رئیس سازمان حج و زیارت پس از بازدید 3ساعته از سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) با بیان مطلب فوق گفت:با یاری خداوند کارهای اساسی و زیربنایی خوب و قابل تقدیری در سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) صورت گرفته و یکی از دلایل رضایت مردم و شهروندان از این سازمان همین توجه به کارهای زیربنایی است.


مهندس اوحدی  که میهمان مهندس توکلی ،مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) و شهردار حرم مطهر بود، از پروژه های عمرانی،صحن حرم حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) ،قطعات نورانی شهدا و مجتمع عروجیان بازدید کرد و در نشستی که با معاونین و مدیران سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) داشت تصریح کرد:بهشت زهرا(سلام الله علیها) مقدس است و کار و فعالیت و خدمت در آن نیز لذت بخش و شادی آفرین است. شما در حال خدمت به شهدا هستید، شهدایی که ره صد ساله را یک شبه رفتند و در یک کلام عاشق خدا شدند و خداوند هم شهادت را نصیب عاشقان خودش می کند و این وعده الهی است .


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور در سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) به ویژه مزار مطهر شهدا را برای خودش و همکارانش افتخار دانست و گفت:در بهشت زهرا(سلام الله علیها) ارزشها حاکم است و آنجا که ارزشهای معنوی حاکم باشد، بی شک قطعه ای از بهشت است و قدم گذاشتن در آن سعادتی است که نصیب من ،همکارانم و شما عزیزان که در اینجا خدمت می کنید شده است که باید قدردان آن باشیم.


 مهندس توکلی ،مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(سلام الله علیها) نیز در ادامه ضمن ارائه گزارش کاملی از فعالیت ها ی عمرانی و فرهنگی که در سال های اخیر در بهشت زهرا(سلام الله علیها) و حرم مطهر حضرت امام خمینی(رحمت الله علیه) صورت گرفته، ابراز امیدواری کرد شهدا همواره حافظ و پشت و پناه زائران ایرانی خانه خدا، عتبات عالیات و سفرهای زیارتی باشند.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.