پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ در سایت سازمان حج و زیارت

راه اندازی سامانه پرسش و پاسخ در سایت سازمان حج و زیارت
مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت از راه‌اندازی سامانه پرسش و پاسخ در پایگاه اطلاع رسانی این سازمان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی شهسواری گفت: یکی از دغدغه های اصلی سازمان حج و زیارت به عنوان سازمانی خدمت‌رسان به حجاج و زائرین ، اطلاع رسانی شفاف و کافی به مردم و مشتاقان سفرهای زیارتی و پاسخگویی به زوار است و روابط عمومی این سازمان تلاش می‌نماید تا با تمام توان در راستای تحقق این مهم گام بردارد.

وی افزود: در راستای تکریم زائران و پاسخ به پرسش‌ها و مشکلات این عزیزان، سامانه پرسش و پاسخ این سازمان از روز سه شنبه 11 آذرماه سالجاری بصورت آزمایشی آغاز بکار کرده و تاکنون بیش از دو هزار پرسش مطرح شده از سوی زائران و مراجعین به این سامانه در حوزه سفرهای حج، عمره و عتبات پاسخ داده شده است.

حجت الاسلام شهسواری اضافه کرد: این سامانه با هدف خدمت رسانی به زائرانی که امکان دسترسی به اینترنت و مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت را دارند، طراحی شده و با بررسی و شناخت نیازهای زائران در حال تکمیل و بهبود است.

مدیرکل روابط عمومی سازمان حج و زیارت ادامه داد: همچنین روزانه تعداد بسیار زیادی از زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی نیز با واحد اطلاع رسانی این سازمان تماس می‌گیرند و بدین طریق سؤالات و پرسش‌های آنان پاسخ داده می‌شود و بدین طریق زائران بدون مراجعه حضوری به سازمان پاسخ پرسشهای خود را دریافت می نمایند.

شایان ذکر است زائران و مشتاقان سفرهای زیارتی حج، عمره و عتبات می توانند با مراجعه به بخش پرسش و پاسخ  پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت به آدرس www.hajnews.ir سوالات و پرسش های خود را مطرح نموده و در اسرع وقت پاسخ خود را دریافت نمایند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.