پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت در همایش " قدس "

شکست اسراییل نتیجه رویکرد جوانان فلسطینی به اسلام ناب محمدی(ص) است

شکست اسراییل نتیجه رویکرد جوانان فلسطینی به اسلام  ناب محمدی(ص)  است

به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به عربستان : همایش بین المللی " قدس " با شرکت جمعی از اندیشمندان خارجی و داخلی پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات دار الهادی مکه مکرمه برگزار شد.

حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور و ریاست سازمان حج و زیارت با تببین ابعاد قضیه فلسطین گفت:  مهمترین مساله جهان اسلام در موقعیت کنونی قضیه فلسطین است حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نیز بارها براین امر تاکید کردند.امروز جنایاتی که در سرزمین های اشغالی صورت می گیرد، بهترین عرصه برای محک زدن شعارهای سیاسی مدعیان حقوق بشر می باشد.موضوع فلسطین برای همه بشریت اولویت پیدا کرده و محدود به عرب ها و مسلمانان نیست .نخبگان و اندیشمندان جهان همه به این نتیجه رسیده اند که موضوع فلسطین و حقوق مردم این سرزمین در مرزهای جغرافیایی نمی گنجد.. 

آقای دکتر موسوی افزود: مطمئن باشید، آنگونه که امام فرمود پیروزی فلسطین حتمی است و زوال رژیم بی ریشه اسرائیل نیز در آینده ای نزدیک رخ خواهد داد.این رژیم جعلی در حدود 60 سال از سوی نظام سلطه و دستگاه استکبار بر منطقه تحمیل شده تا زمینه ساز چنگ اندازی و تسلط آنان بر منابع سرشار جهان اسلام باشد.

نماینده رییس جمهور در کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین در ادامه سخنان خود با اشاره به ناتوانی و اضمحلال قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی افزود: زمانی سردمدران رژیم اشغالگر در بوق های تبلیغاتی دروغین شعار نیل تا فرات سرمی دادند اما امروز به برکت وجود مبارزین تربیت یافته در مکتب اسلام ناب محمدی (ص) و روشنگری های حضرت امام خمینی (ره) و در جنگ افتخار آمیز و معجزه آسای 33 روزه حزب الله و 22 روزه غزه  همینه اسرائیل شکست و هم اکنون در حصار دیوارهای بتنی دست و پا می زنند و حتی در درون نیز امنیتی برای آنان باقی نمانده است.

این دستاورد نتیجه رویکرد جوانان فسطینی به اسلام  ناب محمدی(ص)  است که در پیشانی بندهای مزین به عبارت های لااله الا الله و الله و اکبر تجسم یافته است.

ایشان در پایان رفع حصار از باریکه غزه و پشتیبانی جهان اسلام از مبارزان فلسطین را ضامن پیروزی انتفاضه قلمداد کرد و گفت:از دوستان مصری می خواهیم با گشودن مرزهای زمینی و آبی محاصره مردم غزه را بشکنند.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.