پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

جابجایی پروازهای عمره بعلت بارش برف

جابجایی پروازهای عمره بعلت بارش برف
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت از جابجایی برخی از پروازهای عمره گزاران بعلت نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف خبرداد.

«حسن سرخوش» بعدازظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: پرواز عمره گزاران استان‌های یزد، فارس و اصفهان به سرزمین وحی بعلت بارش برف دچار تغییرات شد و پرواز برگشت زائران کرمانی نیز  بعلت وجود برف و بسته شدن فرودگاه کرمان، از جده به مقصد فرودگاه مهرآباد تهران انجام گرفت و این زائران با هماهنگی صورت گرفته با قطار از تهران به کرمان انتقال داده می شوند.

وی افزود: پرواز های عمره روز 15 و 16 دی ماه از ایستگاه پروازی یزد به مدینه  و همچنین پرواز ساعت 21 شب گذشته از استان فارس به علت بارش برف لغو گردیده و با ادامه شرایط آب و هوایی این دو فرودگاه هنوز بسته است.

سرخوش ادامه داد: پرواز ساعت 22 شب گذشته ایستگاه پروازی اصفهان به عربستان نیز که به علت بارش برف لغو گردیده بود، با مساعد شدن شرایط جوی ظهر امروز از فرودگاه این استان انجام گرفت.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اضافه کرد: برای اقامت زائران استان‌های یزد، اصفهان و فارس که پرواز برگشت آنها به کشور لغو گردیده، در شهر جده هتل در نظر گرفته شده و به محض مساعد شدن شرایط جوی برای بازگشت آنان به کشور برنامه ریزی خواهد شد.

وی یادآور شد: با توجه به اینکه بخشی از پروازهای عمره گزاران در فصل زمستان انجام می‌گیرد و شرایط جوی غیر قابل پیش بینی است، بمنظور فراهم آوردن شرایطی ایمن برای عمره گزاران، شرکتهای هواپیمایی و سازمان حج و زیارت برخی پرواز ها را لغو یا جابجا نموده اند.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.