پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس ستاد مدینه با زائران آسیب دیده پرواز سعودی روز یکشنبه

دیدار رئیس ستاد مدینه با زائران آسیب دیده پرواز سعودی روز یکشنبه
محمود شرافتی، رئیس ستاد عملیات عمره مدینه منوره روز گذشته با زائران آسیب دیده پرواز 2841  که در هنگام فرود در فرودگاه مدینه منوره دچار حادثه شد، دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مدینه منوره ، وی در این دیدار که بمنظور بررسی نیازهای آسیب دیدگان پرواز یادشده انجام گرفت، گفت:  تا زمان رسیدن ساک‌های زائران به دستشان، ایشان می توانند جهت خرید لوازم ضروری، دارو، حوله احرام و البسه و ... با هزینه ستاد اقدام نمایند و لازم است مدیرکاروان مربوطه نیز در این خصوص با ایشان همکاری لازم را داشته باشد.

رئیس ستاد مدینه منوره از مسئولین هیئت پزشکی خواست یک پزشک به صورت 24 ساعته در اختیار این کاروان قرار گیرد تا در خصوص ناراحتی و بیماری جسمی این زائران به آنان خدمات رسانی نماید.

وی همچنین از هیئت پزشکی درخواست کرد: تا حد امکان ویلچر و لوازم پزشکی و داروی مورد نیاز در اختیار زائران کاروان فوق قرار گیرد و زائران نیز در صورت وجود هرگونه ناراحتی و بیماری به پزشکان هیئت پزشکی حج و زیارت مراجعه نمایند.

شرافتی در این دیدار از نزدیک با همه زائران یادشده به گفتگو پرداخت و در جریان مشکلات آنان قرار گرفت.

شایان ذکر است هواپیمای حامل زائران استان خراسان رضوی به شماره پرواز 2841 ساعت 3:45 صبح روز یکشنبه 15 دی ماه، هنگام فرود در فرودگاه مدینه دچار نقص فنی و فرود اضطراری شد که بر اثر آن 14 نفر از زائران ایرانی آسیب دیدند.

لازم به توضیح است از مجموع 14 زائری که در این حادثه آسیب دیدند 13 نفر به صورت سرپایی درمان شدند و یک زائر 82 ساله در بیمارستان ملک فهد مدینه منوره بستری شد.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.