پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار رئیس بعثه حج عراق و رئیس سازمان حج و زیارت ؛

تبادل تجربیات اجرایی و فرهنگی حج و عمره جمهوری اسلامی با بعثه حج عراق

تبادل تجربیات اجرایی و فرهنگی حج و عمره جمهوری اسلامی با بعثه حج عراق
رئیس بعثه حج عراق و رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز در محل سالن کنفرانس این سازمان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت، حجت الاسلام محمدتقی مولی رئیس بعثه حج عراق و هیأت همراه صبح امروز دوشنبه 30 دی 92 با مهندس اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که به منظور تبادل نظر و انتقال تجربیات سازمان حج و زیارت در زمینه مدیریت و برنامه ریزی سفرهای زیارتی حج و عمره زائران ایرانی انجام گرفت، موضوع اسکان ، تغذیه و تدارکات و شیوه صدور روادید زائران و حجاج ایرانی مورد بحث قرار گرفت.

هیئت عراقی در این سفر ضمن تبادل نظر و گفتگو با مهندس خدرنژاد معاون حج و عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با شیوه برنامه ریزی برای اعزام، اسکان ، تغذیه و تدارکات برای سفر عمره گزاران و حجاج ایرانی آشنایی پیدا کردند.

کارشناسان عراقی از اداره انفورماتیک سازمان حج و زیارت نیز بازدید کردند و با نرم افزار مورد استفاده این سازمان در خصوص ارسال اطلاعات گذرنامه زائران و نحوه صدور روادید برای آنان آشنا شدند. 

هیئت عراقی در این سفر با دکتر قنبری معاون توسعه مدیریت بعثه مقام معظم رهبری و مدیرعامل محترم انتشارات مشعر نیز دیدار و گفتگو کردند و در جریان تهیه محصولات فرهنگی و آموزشی برای زائران ایرانی قرار گرفتند.

در دیدار امیر الحاج عراق و هیئت عراقی با مهندس اوحدی موضوع مشارکت و همکاری حج و زیارت عراق در تجهیز زیرساخت‌ها در شهرهای زیارتی کربلا، نجف و کاظمین برای خدمات رسانی بهتر به زائران ایرانی عتبات عالیات مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

دیدار هیئت عراقی با رئیس سازمان حج و زیارت صبح امروز با حضور جمعی از مدیران این سازمان انجام گرفت.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.