پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دکتر موسوی در بوشهر : سهمیه مدال آوران کشور و مادران شهدا که تا کنون به عمره نرفته اند محفوظ است .

دکتر موسوی در بوشهر : سهمیه مدال آوران کشور و مادران شهدا که تا کنون به عمره نرفته اند محفوظ است .
  

صبح امروز رئیس سازمان حج و زیارت کشور در سفر به بوشهر با حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، کارگزاران حج و زائرین،دیدار وگفتگو کرد.

به گزارش حج نیوز ،«حجت‌الاسلام و‌المسلمین دکتر سیداحمد موسوی»  مشاور رئیس‌جمهور و رئیس سازمان حج و زیارت در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر آیت الله صفایی بوشهری از برنامه و سیاست گذاری آینده سازمان جهت زائران و کارگزاران حج گزارش مبسوطی ارائه نمودند.

  دکتر موسوی در همایش زائران عمره مفرده وکارگزاران زیارتی استان بوشهرگفت: با اهداف احقاق حقوق مردم برای انجام سفر زیارتی عمره مفرده سهمیه دستگاه‌های اجرایی در این بخش حذف شده است

 رییس سازمان حج و زیارت اضافه کرد: سهمیه مادران شهیدی که تاکنون توفیق زیارت خانه خدا را نداشتند و مدال آورانی که برای کشور افتخار آفریدند محفوظ است.

دکتر موسوی از کاهش تورم کالاها در بازارعربستان برای زائران ایرانی خبر داد و گفت: با توجه به تورم بازار عربستان سعی کرده‌ایم با هماهنگی با بازار این کشور 10 تا 15 درصد تورم کالا را برای زائران ایرانی کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه خدمت رسانی مطلوب به زائران وظیفه مسئولان این سازمان است، گفت: فراهم کردن امکانات اسکان و رفاه زائران ایرانی از جمله دغدغه ما است و در این سازمان هیچکس وظیفه‌ای به جز خدمت‌رسانی مطلوب به زائران ندارد.

 درادامه این همایش مدیرحج و زیارت استان بوشهر گفت: امسال نزدیک به 2900 عمره‌گذار از استان بوشهر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

 حجت‌الاسلام سلمان بحرانی افزود: این تعداد عمره گذار در قالب 20 کاروان و با استفاده از 10 پرواز به سرزمین وحی از 22 اسفندماه سال جاری اعزام می‌شوند.

گفتنی است دکتر موسوی مشاور رئیس جمهور در این سفر  از شرکت صنعتی دریایی ایران (صدرا ) در بوشهر، بلندترین جرثقیل دروازه ای یک هزار تنی و بزرگ ترین نفتکش خاورمیانه مستقر در این بندر بازدید کرد.

 

کاربر خبرنگار امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.