پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

اعلام زمان شروع نام نویسی در کاروان های مرحله دوم در هریک از استانهای کشور

اعلام زمان شروع نام نویسی در کاروان های مرحله دوم در هریک از استانهای کشور
مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان از آغاز نام نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده 93-92 مربوط به سفرهای 8 فروردین تا 5 تیر ماه 1393 خبر داد.

حسن سرخوش مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: نام نویسی در کاروان‌های مرحله دوم عمره مفرده در 18 استان کشور از 9 صبح امروز چهارشنبه 2 بهمن 92 آغاز می‌شود و نام نویسی در 12 استان دیگر از روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته آغاز خواهد شد.

وی افزود: نام نویسی در کاروان های مرحله دوم عمره مفرده 93-92 در استانهای اردبیل، آذربایجان غربی، ایلام، کرمانشاه، بوشهر، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، کردستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، لرستان، گیلان، مازندران، هرمزگان، همدان و گلستان از امروز آغاز می شود.

سرخوش ادامه داد: ثبت نام در کاروان‌های مرحله دوم عمره استان آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خراسان شمالی، زنجان، مرکزی، یزد و دفتر حج و زیارت کاشان از روز پنجشنبه این هفته آغاز خواهد شد.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت اضافه کرد: نام نویسی متقاضیان در کاروان‌های مرحله دوم عمره استان‌های تهران، قم، البرز و قزوین نیز از روز جمعه 4 بهمن ماه 92 شروع خواهد شد.

وی بیان کرد: متقاضیان دارای اسناد ودیعه گذاری عمره مفرده با اولویت‌های یک تا 300 مربوط به ثبت نام  عمومی سال 1387 ، همچنین دارندگان فیش‌های قدیمی عمره ثبت نامی بانک ملی تا 5 فروردین 1386 که فیش‌های ثبت نامی خود به اسناد جدید 800 هزار تومانی تبدیل نموده اند، می توانند برای نام نویسی در گروه‌های مرحله دوم عمره مفرده اقدام نمایند.

این مقام مسئول در سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه نوبت اصلی تشرف به عمره اولویت‌های بعد از 300  در سال‌های آینده می‌باشد، ادامه داد: دفاتر حج و زیارت استان‌ها، تنها در صورت تکمیل نشدن ظرفیت کاروان‌های مرحله دوم عمره می‌توانند از روز هشتم بهمن ماه  نسبت به ثبت نام از اولویت‌های تا 320 عمره مفرده ، از روز 12 بهمن از اولویت‌های تا 340 و از روز شانزدهم بهمن ماه سالجاری از اولویت‌های تا 360 عمره مفرده ثبت نام به عمل آورند.

مدیرکل برنامه ریزی پذیرش و اعزام سازمان حج و زیارت به دارندگان اسناد قدیمی عمره مفرده بانک ملی ثبت نامی تا تاریخ 5 فروردین 1386 توصیه کرد: دارندگان این اسناد لازم است پیش از ثبت نام در کاروانها ، حداکثر تا 22 اسفندماه سالجاری با مراجعه به شعب بانک ملی ، نسبت به تبدیل فیش‌های خود به اسناد جدید 800 هزار تومانی اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه متقاضیان تشرف تنها از طریق دفاتر مجاز خدمات زیارتی نسبت به ثبت نام در کاروان‌ها اقدام کنند، گفت: تا قبل از شروع فرآیند ثبت نام در گروه‌های مرحله دوم عمره مفرده هیچ یک از دفاتر خدمات زیارتی مجاز به پذیرش متقاضیان و اخذ مدارک از آنان بهیچ وجه و تحت عنوان ذخیره، لیست انتظار و ... نمی‌باشند.
 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.