پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاري سومين و چهارمين همايش متمرکز عمره گزاران مشهدی

برگزاري سومين و چهارمين همايش متمرکز عمره گزاران مشهدی
سومين و چهارمين همايش معتمرين شهرستان مشهد روز جمعه مورخ چهارم بمن ماه 92 با حضور 10 هزار نفر از زائران در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار گرديد.

همايش زائران عمره گزار شهرستان مشهد با حضور مديريت حج و زيارت استان خراسان رضوی و نماينده  بعثه مقام معظم رهبري در این استان ، همکاران حوزه هاي مختلف حج و زيارت ، کارگزاران و زائرين جمعه 4 بهمن ماه در محل سالن بهشتي مشهد برگزار گرديد.

در اين همايش معنوي و با شکوه  از سوي حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري در استان برگزار گرديد ، در شروع برنامه ها  پس از تلاوت آياتي از کلام الله مجيد، حجت الاسلام و المسلمين آقاي دکتر احمري نماينده بعثه مقام معظم رهبري در خراسان  ضمن خير مقدم به حاضرين در اين همايش ها اهداف برگزاري اين همايش را بيان نمودند.

در ادامه برنامه آقاي معين مسئول آموزش استان نيز بعنوان نماينده حج و زيارت  نکات ضروري و اجرايي سفر را براي زائران بيان نموده و بايدها و نبايد هاي حوزه اجرايي را يادآور شد.

سپس حجت الاسلام و المسلمين عبدالفتاح نواب نماينده محترم بعثه مقام معظم رهبري نيز که بعنوان ميهمان اين همايش در مشهد مقدس حضور داشتند، به ايراد سخنراني پرداختند.
حجت الاسلام نواب در سخنان خود ضمن بيان اهميت سفر زيارتي عمره مفرده، وظايف زائر را قبل و بعد از  سفر بر اساس آموزه هاي ديني در دسترس تشريح نموده و استفاده از رهنمودهاي روحانيون کاروان را بعنوان نعمتي بزرگ انقلاب اسلامي براي معتمرين ايران يادآور شدند.

در ادامه این مراسم مناسک عمره مفرده با همراهی بخشی از عمره گزاران و ارائه توضیحات از سوی حجت الاسلام نواب به منظور آموزش عمره گزاران به صورت نمادین اجرا شد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.