پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

معاون سازمان حج و زیارت به عربستان سفر کرد

معاون سازمان حج و زیارت به عربستان سفر کرد
معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت بمنظور پیگیری امور عمره‌گزاران و بررسی مشکلات و نحوه خدمات رسانی به آنان به عربستان سفر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت از مدینه منوره، مهندس خدر نژاد معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت به همراه  نصرالله فرهمند مدیر عامل موسسه فرهنگی عمره سعادت روز پنجشنبه سوم بهمن ماه 92 تهران را به مقصد مدینه منوره ترک کرد.


خدرنژاد در این سفر ضمن بازديد از ستاد مدينه‌منوره، در جريان فعاليت‌ واحدهاي مختلف ستاد از جمله واحد حمل و نقل هوايي، حمل و نقل شهري و بين‌شهري، امور مالی و حسابرسی، تداركات، امدادرساني، حراست، ارزشيابي، امور اداري و پشتيباني،  امور رايانه ومسكن  قرار گرفت.


معاونت سازمان حج و زیارت  همچنین طی نشستی  با مسئولین بخش های مختلف ستاد مدینه در جریان آخرین اخبار و فعالیت واحدهای  این ستاد قرار گرفت.


در این نشست معاون سازمان حج و زیارت با اعضای ستاد مدینه، جانشین ستاد مدینه گزارش مبسوطی از اقدامات و برنامه های اجرا شده در زمینه های گوناگون اعم از اسکان ،حمل و نقل ،تغذیه و سایر خدمات رفاهی به معاون سازمان حج ارائه نمود.


مهندس خدرنژاد در این نشست ضمن اشاره به اقدامات اجرایی صورت گرفته در راستای رفاه حال زائران ایرانی در ستاد مدینه منوره سالجاری گفت: خوشبختانه با توجه به هماهنگی ها و برنامه ریزی های صورت گرفته و نیز با تلاش کارگزاران و عوامل اجرایی روند امور رو به بهبود است.


وی تأکید کرد: اساس و مبنای کار کارگزاران و عوامل اجرایی عمره ، خدمت به زائرین باشد و هدف ما تلاش برای ارتقاء امور رفاهی عمره گزاران و بهبود هر چه بیشتر فعالیتهای اجرایی عمره است.


مهندس خدر نژاد ضمن اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست محترم سازمان در خصوص تفاهم نامه حج 93 گفت: در راستای سفرهیئت اعزامی به ریاست رئیس محترم سازمان، قبل از سفر در جلسات متوالی  برنامه هایی تدوین شده و میزان موفقیت این سفر را پیش بینی شده و امیدواریم به حداکثر خواسته های خود دست یابیم.

 


 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.