پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

برگزاری همایش برای زائرین عمره در شهرستانهای سبزوار و نیشابور

برگزاری همایش برای زائرین عمره در شهرستانهای سبزوار و نیشابور

همايش عمره گزاران شهرستان سبزوار  چهارشنبه مورخ 9 بهمن ماه 92 در محل سالن شهيد مشکاني برگزار گرديد

به گزارش روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي،همايش مذکور با حضور مدير حج و زيارت استان و جمعي از کارکنان و مسئولين بخش هاي مختلف همکار و نماينده بعثه مقام معظم رهبري منطقه خراسان در جمع زائرين و کارگزاران زيارتي اين شهرستان برگزار گرديد.

 

در ابتداي همايش حجت الاسلام و المسلمين قاصري نماينده بعثه مقام معظم رهبري در منطقه خراسان ضمن خوش آمد گويي از حضور پرشور زائرين شهرستان سبزوار و قدرداني از زحمات کارگزاران و مسئولين در بر پايي همايش  ، هدف از برگزاري اين همايش ها را آشنايي هر چه بيشتر زائرين با اعمال و مناسک عمره و وضعيت کشور عربستان بيان نموده و اهميت دو  موضوع مهم نيت و هدف از سفرعمره و لزوم آموزش اعمال را در بخش عمره تشريح نمود  .


 درادامه برنامه درگاهي معاون حج و زيارت استان به بيان نکات لازم در بخش هاي مختلف اجرايي پرداخت و به زائرین تاکيد نمود تا با رعايت دستورالعمل هاي سازمان و بعثه و قوانين کشور ميزبان سفر توام با آرامش و زيارتي قبول را تجربه نمايند.

 سپس حجت الاسلام اسلامي فر نيز منظور از سفر عمره را  تحولي عظيم و عمران در روح و جان زائر دانسته و آمادگي زائر قبل، حين و بعد از سفر را به اين منظور توضيح داد؛ وی ضمن ارائه توضيحات لازم در بخش حرم شناسي با همکاري گروه همايش توضيحات عملي عمره را براي زائرين ارائه نمود که مورد استقبال گرم حاضرين قرا گرفت، لازم بتوضیح است همایش عمره گزاران شهرستان نیشابور نیز امروز پنج شنبه 10 بهمن برگزار می گردد.

روابط عمومي حج و زيارت خراسان رضوي افزود :همایش عمره گزاران شهرستان نيشابور نیز پنج شنبه  مورخ 10بهمن ماه 92 در محل سالن توانير برگزار گرديد
 

همايش مذکور با حضور مديريت حج و زيارت استان و جمعي از کارکنان و مسئولين بخش هاي مختلف همکار و نماينده بعثه مقام معظم رهبري منطقه خراسان در جمع زائرين و کارگزاران زيارتي اين شهرستان برگزار گرديد.

 
 در اين همايش معين مسئول آموزش استان به بيان نکات لازم در بخش هاي مختلف اجرايي پرداخت و در ادامه حجت الاسلام دكتر احمري نيز ضمن ارائه توضيحات لازم  به اجراي عملي مناسک عمره براي زائرين پرداختند که مورد استقبال گرم حاضرين قرا گرفت.

در حاشيه حضور مديريت  حج و زيارت استان و همراهان در سبزوار و نیشابور ، بازديد از دفاتر زيارتي این دو شهرستان انجام گرفت  و مديرحج و زيارت استان، نماينده بعثه مقام معظم رهبري و همراهان در منزل نجفي پيشكسوت حج شهرستان نيشابور و منزل قربانعلي مکارم مدير پيشکسوت حج شهرستان سبزوار حضور يافته و  از سخنان و خاطرات ايشان بهره بردند.

 

 

امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.