پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی انجام گرفت:

حضور کارکنان سازمان حج و زیارت در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب

حضور کارکنان سازمان حج و زیارت در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با آرمان های انقلاب
کارکنان سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری همزمان با ایام الله دهه فجر  با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) با بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت ، جمعی از کارکنان این سازمان و بعثه مقام معظم رهبری با همراهی تعدادی از مسئولین سازمان حج، پیش از ظهر امروز دوشنبه 14 بهمن ماه با حضور در حرم مطهر امام راحل (ره) ضمن قرائت فاتحه و آرزوی علو درجات برای ایشان، با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

بر اساس این گزارش در سومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، کارکنان و بسیجیان سازمان حج و زیارت ضمن حضور در حرم مطهر امام خمینی(ره) ضمن ادای احترام به مقام شامخ بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران،  دیگربار  با آرمان‌های امام راحل (ره)  و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تجدید بیعت کردند.

حضور کارکنان سازمان حج و زیارت با همت روابط عمومی این سازمان و مرکز بسیج بین الملل (امت واحده) سازمان حج و زیارت انجام گرفت.

گفتنی روابط عمومی سازمان حج و زیارت همه ساله با برپایی ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن و توزیع پوسترهای انقلابی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ، همراه با آحاد ملت شهید پرور و همیشه در صحنه کشور،  یاد و خاطره انقلاب اسلامی را گرامی خواهد داشت.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.