پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

لغو پرواز زائرین عمره گیلان بدلیل نقص فنی هواپیما

لغو پرواز زائرین عمره گیلان بدلیل نقص فنی هواپیما
پرواز زائرین عمره گیلان به مقصد مدینه منوره به دلیل نقص فنی هواپیما لغو شد مدیر حج و زیارت گیلان طی مصاحبه ای با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت گیلان اعلام داشت طی روز جاری مورخ 16 بهمن 1392 که قرار بود دو کاروان از شهرهای رشت و فومن به تعداد 295 نفر به مدینه منوره اعزام شوند پرواز مذکور بدلیل نقص فنی هواپیما در جده لغو گردید.
حسن یگانه افزود هواپیمایی سعودی که قرار بود دو کاروان گیلان را به فرودگاه سردار جنگل اعزام نماید بدلیل نقص فنی در فرودگاه جده امکان پرواز نداشته و زائرین به هتلی در جده اسکان داده شدند.

یگانه افزود زائرینی که قرار بود با پرواز فوق عازم مدینه منوره شوند برابر اعلام شرکت هواپیمایی سعودی فردا مورخ 17 بهمن راس ساعت 18:25 اعزام خواهند شد.

مدیر حج و زیارت گیلان ضمن تشکر از همه زائرین و مسئولین و دست اندرکاران فرودگاه سردار جنگل رشت اعلام داشت از کلیه زائرینی که شب گذشته با صبر و حوصله خود به ایجاد فضایی مناسب و آرام در فرودگاه کمک نمودند تشکر می گردد. وی اظهار امیدواری کرد تا با پیگیری مسئولین شرکت هواپیمایی سعودی پرواز فوق امروز پنجشنبه مورخ 17 بهمن راس ساعت اعلام شده صورت پذیرد.
محمد گرانمایه امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.