پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

همایش آموزشی بانوان عمره گزار استان خوزستان

 همایش آموزشی بانوان عمره گزار استان خوزستان
مرحله اول همایش آموزشی بانوان عمره گزار در روز پنجشنبه مورخ 17/11/92 در تالار اجتماعات شرکت نفت اهواز با هدف آموزش مناسک ، اسرار و معارف حج و همچنین آموزش مسائل پزشکی عمره بانوان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی حج وزیارت استان خوزستان این همایش توسط بعثه مقام معظم رهبری با همکاری سازمان حج و زیارت استان خوزستان و دانشگاه علمی کاربردی حج و زیارت استان خوزستان در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.

در این مراسم حجه الاسلام حسن زاده کارشناس جذب و اعزام بعثه رهبری ضمن اشاره به اهمیت عمره و استفاده از این فرصت طلایی ، راجع به فرقه وهابیت و افکار و عقاید باطل آنها مطالبی بیان داشتند.

 سپس عبدالامام حویزاوی مسئول آموزش حج و زیارت استان و رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی حج و زیارت به بیان مسائل اجرایی و امنیتی سفر عمره پرداخته و حج مقبول و سعی مشکور برای تمام عمره گزاران محترم را از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

 در ادامه مراسم خانم دکتر کیان راد به بیان مسائل پزشکی مورد نیاز بانوان در سفر عمره پرداخته و مسائل ومشکلات خانمهای عمره گزار را تشریح نمود.

 بعد از این برنامه خانم رویوران از معینه های حج به بیان مناسک عمره و اسرار و معارف این سفر معنوی پرداخت و در نهایت بانوان سئوالات خود را از ایشان پرسیده و پاسخ مقتضی را دریافت کردند.

 لازم به ذکر است که مناسک عمره به دو زبان فارسی و عربی بیان گردید.

 

امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.