پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

نماينده ولي فقيه در امور حج وزيارت:

امام خميني (ره) ملت ايران را به خود باوري رساند

امام خميني (ره) ملت ايران را به خود باوري رساند

مراسم بزرگداشتي به مناسبت آغاز سي و پنجمين سالگرد انقلاب اسلامي در سالن آمفي تئا‌تر سازمان حج و زيارت با حضور نماينده ولي فقيه و سرپرست حجاج ايراني و رئيس سازمان حج و زيارت برگزار شد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني سازمان حج و زیارت، در اين مراسم كه كاركنان سازمان حج و زيارت و بعثه مقام معظم رهبري به همراه خانواده‌هاي محترم آن‌ها نيز حضور داشتند، سرپرست حجاج ايراني، پيروزي انقلاب شكوه‌مند اسلامي را ثمره مجاهدت امام خميني (ره) و ايستادگي و مقاومت ملت شريف ايران دانست و اظهار داشت: دهه مباركه فجر براي ما يادآورخاطرات تلخ و شيرين فراواني است. در دوران قبل از انقلاب شرايط كشور ما شرايط بسيار سخت و اسفباري بود كساني بر اين كشور حكومت مي‌كردند كه به طور كامل وابسته به قدرت‌هاي بزرگ و سلطه گر بودند.

حجت الاسلام و المسلمین سيد علي قاضي عسكر افزود: در آن دوران، فقر و عقب ماندگي كشور را فرا گرفته بود، ذخائر مملكت به تاراج مي‌رفت، در دانشگاه‌ها يا افكار غربي ترويج مي‌شد يا عده در دام كمونيسم و گرايش به شرق گرفتار بودند. خفقان كشور را در برگرفته بود و كساني كه كوچك‌ترين انتقادي از رژيم مي‌كردند به زندان افتاده و شكنجه مي‌شدند.


وي اظهار داشت: در چنين شرايطي امام خميني (ره) ملت ايران را براي ايجاد انقلابي مردمي بسيج نمود و آن‌ها را به خود باوري رساند و با پيروزي انقلاب اسلامي كشور گام در راه استقلال و پيشرفت در عرصه‌هاي مختلف نهاد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.