پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت اعلام کرد:

متقاضیان حج 93 هزینه سفر را در دو قسط پرداخت می کنند

متقاضیان حج 93 هزینه سفر را در دو قسط پرداخت می کنند
رئیس سازمان حج و زیارت گفت : هزینه سفر حج در دو قسط از متقاضیان دریافت می‌شود تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به زائران فشار وارد نشود.

مهندس اوحدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت در خصوص نحوه پرداخت هزینه سفر حج 93 ، گفت: زمانی که متقاضیان برای نام نویسی به کاروان ها مراجعه می کنند، یک فیش 5 میلیون تومانی از طرف دفاتر خدمات زیارتی به آنان ارائه می گردد که زمان پرداخت این فیش مبلغ یک میلیون تومان ودیعه زائران بابت ثبت‌نام اولیه در بانک و همچنین سود تعلق گرفته به این ودیعه از مبلغ 5 میلیون تومان درج شده روی فیش کسر شده و متقاضیان مبلغ باقیمانده را به بانک پرداخت می نمایند.

وی افزود : پس از پرداخت فیش ما به التفاوت اولیه در مهلت مقرر و تحویل آن به کاروان، فیش دوم که مهلت پرداخت آن تا ابتدای اردیبهشت ماه سال 93 است به زائران تحویل داده می شود که مبلغ پرداختی این فیش هزینه کاروان های حج93 بر اساس گروه قیمتی آنها با کسر مبلغ 5 میلیون تومان اولیه می باشد.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد : متقاضیان سفر به حج 93 می توانند قبل از مراجعه به کاروان، در سامانه اینترنتی  http://haj93.haj.ir ثبت نام اولیه را انجام داده و برای ثبت نام قطعی و پرداخت فیش به کاروان مربوطه مراجعه کنند.

مهندس اوحدی اضافه کرد : به منظور رفاه حال متقاضیان با توجه به شرایط آب و هوایی  بویژه در استان های شمالی کشور مهلت نام‌نویسی  واجدین شرایط در کاروان ها تا دو هفته افزایش یافته است.

شایان ذکر است امسال برای اولین بار پرداخت هزینه سفر حج در دو قسط انجام می گیرد تا بدین ترتیب در ایام منتهی به عید نوروز از نظر اقتصادی به متقاضیان سفر به سرزمین وحی فشار وارد نشود.

گفتنی است نام نویسی متقاضیان واجد شرایط تشرف در کاروان های حج 93 از 18 بهمن آغاز شده است.

بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت دارندگان اسناد ودیعه گذاری حج تمتع تا 20 دی 84 برای نام نویسی در کاروان‌های حج 93 فراخوانده شدند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.