پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

پایان مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات/ اعلام نتایج قرعه کشی 28 بهمن

پایان مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات/ اعلام نتایج قرعه کشی 28 بهمن
«محسن نظافتی» در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت گفت: با توجه به استقبال مشاقان زیارت اباعبدالله الحسین (ع) از پیش ثبت نام های این دوره ، مهلت پیش ثبت نام عتبات عالیات تا ساعت 24 جمعه 25 بهمن ماه 92) تمدید شده و این مهلت مجدداً تمدید نخواهد شد.

وی افزود : با توجه به تمدید مهلت پیش ثبت نام ، نتیجه قرعه کشی پیش ثبت نام عتبات و زمان قطعی نمودن ثبت نام هر یک از اولویت ها روز دوشنبه 28 بهمن 92 در سامانه اینترنتی http://atabat.haj.ir اعلام خواهد شد.


نظافتی ادامه داد: از آغاز پیش ثبت نام عتبات از 12 بهمن ماه سالجاری تا شب گذشته 350 هزار نفر از متقاضیان این سفر معنوی در سامانه پیش ثبت نام عتبات عالیات این سازمان ثبت نام کرده اند.



سرپرست اداره کل عتبات سازمان حج و زیارت با اعلام این خبر که در ایام عید 50 درصد افزایش در اعزام های عتبات خواهیم داشت ، اضافه کرد: در حال حاضر روزانه 80 دستگاه اتوبوس زائران ایرانی به عتبات عالیات اعزام می شود که این میزان در ایام عید افزایش خواهد یافت اما بدلیل محدودیت موجود در اسکان زائران در شهر کاظمین برخی از گروه های زمینی ایام عید 6 روزه خواهد بود که این گروه ها در روز ششم سفر به زیارت کاظمین مشرف شده و پس از زیارت از آنجا به سوی مرزهای کشور عزیمت می نمایند.

پیش ثبت نام این دوره عتبات عالیات همزمان با آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی از روز 12 بهمن ماه آغاز شده و تا ساعت 24 امشب (جمعه 25 بهمن 92 ) ادامه خواهد داشت و اعزام متقاضیان از 21 اسفند ماه 92 تا 31 خرداد 93 خواهد بود.



سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.