پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

آمادگی مرکز پزشکی حج و زیارت برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات

آمادگی مرکز پزشکی حج و زیارت برای خدمات رسانی به زائران عتبات عالیات
رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از آمادگی کامل درمانگاه های وابسته به این مرکز در شهرهای مقدس نجف اشرف، کربلای معلی و کاظمین برای خدمات رسانی به زائرین نوروزی عتبات عالیات خبر داد.

«سیدعلی مرعشی» روز شنبه در گفت وگو با  ایرنا افزود: این برنامه ریزی آمادگی، به منظور ارائه خدمات مختلف بهداشتی و درمانی به زائرین ایرانی ورودی به شهرهای یادشده در دستور کار پزشکان، پرستاران و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز قرار گرفته است.


وی گفت: این مرکز وابسته به جمعیت هلال احمر با توجه به استقبال هموطنان برای سفر به عتبات مقدسه کشور عراق در ایام نوروز، خدمات ویژه ای را به منظور حفظ سلامت و کرامت زائرین ایرانی برنامه ریزی کرده که می توان به اعزام پزشکان متخصص بویژه متخصصان اطفال برای درمان کودکان اشاره کرد.


رییس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر ادامه داد: این آمادگی خدمات رسانی به زائرین ایرانی عتبات عالیات از 25 اسفند سال جاری آغاز و تا روز 17 فروردین سال 1393 ادامه خواهد داشت.


دکتر مرعشی یادآور شد: طی این دوره زمانی، اعزام پزشکان، پرستاران و کارشناسان بهداشت محیط این مرکز برای خدمات رسانی به زائرین ایرانی شهرهای مقدس عراق نیز افزایش می یابد.


وی افزود: همچنین به منظور آمادگی بیشتر خدمات رسانی پزشکی و درمانی به زائران ایرانی عتبات عالیات در ایام نوروز، مقادیر قابل توجهی دارو و تجهیزات یکبار مصرف پزشکی قبل از آغاز سال نو به درمانگاه های این مرکز در کشور عراق ارسال خواهد شد.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.