پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سازمان حج و زیارت اعلام کرد :

آغاز نام نویسی در کاروان های عتبات عالیات

آغاز نام نویسی در کاروان های عتبات عالیات
متقاضیان سفر عتبات عالیات که در قرعه کشی پذیرفته شده اند، از روز یکشنبه چهارم اسفند می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود به سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج و زیارت مراجعه نمایند.

روابط عمومی  سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد: متقاضیان سفر عتبات عالیات که در قرعه کشی پذیرفته شده اند، از ساعت 9 صبح یکشنبه 4 اسفند 92 ، بر اساس زمان اعلام شده برای هریک از اولویت ها می توانند برای قطعی نمودن ثبت نام خود به سامانه http://atabat.haj.ir  مراجعه نمایند.


بر اساس این اعلام دارندگان اولویت های یک و دو از ساعت 9 صبح چهارم اسفند ، دارندگان اولویت های سه و چهار از ساعت  10 صبح روز چهارم اسفند ، دارندگان اولویت 5 از ساعت 13 روز یکشنبه چهارم اسفند و دارندگان اولویت 6 از ساعت 15 روز یکشنبه چهارم اسفند می توانند با مراجعه به سامانه http://atabat.haj.ir نسبت به قطعی نمودن ثبت نام خود اقدام نمایند.


در ضمن  دارندگان اولویت 7 (ذخیره) جهت اطلاع از آخرین وضعیت پذیرش خود می توانند از ساعت 14 روز چهارشنبه 92/12/07  به سامانه ثبت نام عتبات مراجعه نمایند.


پیش ثبت نام این دوره عتبات عالیات از 12 بهمن ماه سالجاری آغاز و تا 25 بهمن ماه ادامه داشت و ثبت نام کنندگان برای اطلاع از نتایج قرعه کشی این دوره می توانند به سامانه http://atabat.haj.ir مراجعه نمایند.


متقاضیان این دوره  سفرهای عتبات عالیات می توانند از 23 اسفند 92 تا 31 خرداد ماه 93 به این سفر معنوی اعزام شوند.


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.