پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

روابط عمومی سازمان حج و زیارت :

نام نویسی اولویت های جدید حج تمتع در کاروان ها

نام نویسی اولویت های جدید حج تمتع در کاروان ها
دارندگان اسناد حج تمتع ثبت نامی از تاریخ یازدهم بهمن 84 تا بیستم بهمن سال 1384 در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج استان مربوطه از روز پنجشنبه هشتم اسفند ماه  می توانند برای نام نویسی به کاروان های حج 93 مراجعه نمایند.

روابط عمومی سازمان حج و زیارت طی اطلاعیه ای اعلام کرد : با توجه به وجود ظرفیت خالی محدود موجود در کاروانهای حج 93 ، دفاتر حج و زیارت استان ها در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان های حج استان مربوطه از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه هشتم اسفند 1392  می توانند به صورت روز شمار از  دارندگان اسناد حج تمتع ثبت‌نامی از تاریخ یازدهم بهمن 84  تا بیستم بهمن 1384 برای نام‌نویسی در کاروان ها دعوت بعمل آورند.


بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت، متقاضیان واجد شرایط علاوه بر مراجعه حضوری به کاروان ها می‌توانند با مراجعه به سامانه http://haj93.haj.ir از ظرفیت های خالی و فهرست کاروان های حج 93 مطلع شده و برای نام نویسی در کاروان ها اقدام نمایند.


سازمان حج و زیارت تأکید کرد : از آنجایی که این فراخوان فقط به منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌ها می باشد به محض تکمیل ظرفیت گروه‌ها، امر ثبت نام نیز متوقف خواهد شد .


این اطلاعیه می افزاید : پذیرش اولویت های جدید حج تمتع تنها در کاروان های حج استان مربوطه امکان پذیر است.


بر اساس اعلام سازمان حج و زیارت ظرفیت کاروان های حج 93 حداکثر تا 15 اسفند ماه سالجاری تکمیل خواهد شد و پس از آن مراحل بعدی عملیاتی و اجرایی برای سفر زائران انجام خواهدگرفت.


شایان ذکر است ثبت نام در کاروان های حج 93 حدود سه ماه زودتر از سال ‌های گذشته آغاز شده است و بر این اساس فرصت بیشتری برای آموزش زائران و برنامه‌ریزی برای سفر ایشان وجود خواهد داشت.

 


سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.