پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

میثاق نامه پزشکان حج تمتع سال 93 تنظیم شد

میثاق نامه پزشکان حج تمتع سال 93 تنظیم شد

معاون حج و عمره مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از تنظیم میثاق نامه پزشکان حج تمتع 93 و ارسال آن به نمایندگی های استانی این مرکز در سراسر کشور خبر داد.

«عادل مقصودی نژاد» روز سه شنبه، با اعلام این خبر افزود :امید آن داریم با تاکید رییس جدید مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر مبنی بر بکارگیری تمامی شیوه های علمی و عملی برای ارائه بهترین خدمات به ضیوف الرحمن بتوانیم به بهترین نحوی خدمتگزار زائرین عزیز ایرانی در حج تمتع سال آتی باشیم.

مقصودی نژاد ادامه داد: همه ساله شاهدیم که تعداد انگشت شماری از پزشکان حج در سرزمین وحی گاهی نسبت به برخی وظایف خود کوتاهی کرده و علت آن را نداشتن اطلاعات کافی از شرح وظایف خود اعلام می کنند، از این رو امسال با تغییر مدیریت مرکز و تبیین شیوه های جدید کاری بر آن شدیم تا میثاق نامه ای را تنظیم و به امضاء پزشکان حج تمتع برسانیم.

وی توضیح داد: در متن این میثاق نامه که در 12 بند تنظیم شده تمامی وظایف و بایدها و نبایدهایی که پزشکان حج تمتع می بایستی بدانند و به آن عمل کنند تنظیم شده است.

معاون حج و عمره مرکزپزشکی حج و زیارت در خصوص چگونگی اخذ امضاء از پزشکان اعزامی به سرزمین وحی نیز گفت: این میثاق نامه را به نمایندگی های استانی وابسته به این مرکز پزشکی در سراسر کشور ارسال می کنیم تا پزشکان اعزامی به سرزمین وحی پس از رویت و امضای این میثاق نامه نسخه ای را بر بایگانی نزد خود و نسخه دیگر آن را برای داشتن سابقه به این مرکز ارسال کنند.
سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.