پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

در ديدار امام جمعه اهواز با سرپرست حجاج و رييس سازمان حج مطرح شد

تاكيد بر فراهم سازي امكانات بيشتر مرزي در اعزام زائران به عتبات

تاكيد بر فراهم سازي امكانات بيشتر مرزي در اعزام زائران به عتبات

در ديدار نماينده ولي فقيه در استان خوزستان وامام جمعه اهواز با نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت و رئیس سازمان حج بر ضرورت فراهم سازي امكانات بيشتر مرزي جهت تسهيل در اعزام زائران به عتبات عاليات تاكيد شد.

به گزارش  پايگاه اطلاع رساني حج، حجت الاسلام و المسلمين سيد علي قاضي عسكر در اين ديدار با قدرداني از آيت الله موسوي جزائري به دليل مساعدت در امر اعزام زائران به عتبات در اربعين امسال اظهار داشت: با عنايت به عمق محبت و علاقه مردم مسلمان ايران براي سفر به عراق و زيارت عتبات پيش بيني مي‌شود در اربعين سال آينده تعداد زائران عتبات افزايش چشمگيري پيدا كند.

وي افزود: هم اكنون ستادي به نام اربعين در سازمان حج و زيارت تشكيل شده تا براي مناسبت‌هاي پيش رو از جمله ايام نوروز، عرفه، نيمه شعبان، عاشورا و اربعين سال آينده برنامه ريزي شود.

نماينده ولي فقيه در امور حج و زيارت در اين ديدار كه آقاي مهندس اوحدي رئيس سازمان حج و زيارت نيز حضور داشت سياست گذاري جدي در حوزه زيارت عتبات عاليات را ضروري دانست و اظهار داشت: ان شاءالله سازمان و بعثه مقام معظم رهبري در سال آينده احداث بناهاي مرزي براي استقرار زائران عتبات را عملياتي خواهند كرد و مساعدت مسوولان استاني نيز يك ضرورت است.

آيت الله موسوي جزائري نيز گسترش تاسيسات مرزها براي تسهيل در تردد زائران عتبات را ضروري دانست و اظهار داشت: در ايام اربعين تمام خدمات استان خوزستان به زائران عتبات بسيج شده بود.

وي پيشنهاد برقراري خط پرواز مستقيم بين اهواز و نجف را مطرح كرد كه مقرر شد رئيس سازمان حج و زيارت اين موضوع را در مذاكره با شركت‌هاي هواپيمايي پيگيري كند.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.