پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

دیدار مادر و پدر شهیدان فرجوانی با دکتر موسوی در منطقه منی

دیدار مادر و پدر شهیدان فرجوانی با دکتر موسوی در منطقه منی

اشاره : مادر شهیدان فرجوانی از جمله شیرزنان این مرز و بوم است که با تقدیم دو تن از فرزندانش به اسلام و انقلاب و پیروی از پیر جماران حضرت روح الله اوج اخلاص و دلدادگی اش به امامت و ولایت امت را به اثبات رساند.مادری که با دیدن سر بریده اسماعیل اش زینب گونه گفت : خدایا این قربانی را از من بپذیر. مادر مومنی که اسماعیل اش در قامت فرماندهی گردان کربلا حماسه های ماندگاری در 8 سال دفاع مقدس آفرید و تاکنون دلاوری هایش بخشی از تاریخ مقاومت این ملت را تشکیل می دهد.و بازهم همین شیرزن می گوید: نام های اسماعیل و ابراهیم. چه نام های زیبا و قشنگی هستند. من همیشه این اسم ها را دوست دارم. اسماعیل من همان ذبیح الله است چون او هم در راه خدا ذبح شد. اسماعیل فرزند اول و اولاد ارشد من بود. هر پدر و مادری ادعا دارد که فرزندانشان را به راه راست هدایت کرده اند و آن ها را تربیت نموده اند ولی من بهصراحت می گویم که اسماعیلم را خود خدا آن هم مستقیماً هدایت کرد و او هم ما را به سوی خدا و اسلام هدایت نمود؛ او ما را وارد صحنه ی انقلاب و اسلام نمود

به گزارش خبرنگار اعزامی حج نیوز به عربستان :شب گذشته پدر و مادر شهیدان فرجوانی در منطقه منی با حجةالاسلام و المسلمین دکتر موسوی مشاور رییس جمهور وریاست سازمان حج و زیارت دیدار و گفتگو کردند در این ملاقات که در فضایی معنوی با حضور برخی از مسئولان کشوری برگزار شد خانم عصمت احمدیان خطاب به آقای دکتر موسوی گفت: من به داشتن فرزند معنوی همچون شما بخود می بالم و افتخار می کنم .شما هم مانند اسماعیل من هستی .اینجا آمدم که از زحمات و خدمات شما تشکر کنم .واقعا وضع رفاه حجاج خیلی تغییر کرده و این برای من محسوس بود.من همیشه برای شما دعا می کنم.یقینا روح شهیدان و امام هم از شما راضی هست.

آقای دکتر موسوی ضمن تشکر از ابراز محبت خانواده شهیدان فرجوانی آنان را مایه افتخار اسلام و ایران دانست.و افزود: ما هرچه داریم از شهدا ،امام و رهبری است دعا کنید تا خداوند ما را در انجام این رسالت سنگین یاری دهد.

مجید عبداللهی امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.