پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

تمهيدات پزشكي براي عمره‌گزاران نوروزي/اعزام متخصص اطفال

تمهيدات پزشكي براي عمره‌گزاران نوروزي/اعزام متخصص اطفال
معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر از اعزام متخصصان اطفال به مكه و مدينه و افزايش نظارت بر مراكز درماني خبر داد.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني حج ، عادل مقصودي‌نژاد، با اشاره به فعاليت‌هاي ويژه اين مركز در ايام نوروز گفت: در ايام عيد نوروز معمولا افراد به همراه خانواده‌هاي خود به سفر عمره اعزام مي‌شوند كه برهمين اساس و افزايش ميزان زائران، مركز پزشكي برنامه‌هاي ويژه‌اي را اجرا خواهد كرد.

وي با بيان اينكه پزشكان متخصص در بخش‌هايي نظير داخلي، عمومي، زنان و زايمان، تزريقات و … مشغول به ارائه خدمات به زائران هستند گفت: درايام نوروز حضور خانواده‌ها با فرزندانشان افزايش مي‌يابد كه برهمين اساس براي نخستين بار متخصصان اطفال نيز براي خدمات دهي بيشتر به سرزمين وحي اعزام خواهند شد.

مقصودي‌نژاد با بيان اينكه در صورت نياز به ارجاع زائران به بيمارستان آمبولانس و پزشك مسلط به زبان عربي و انگليسي در مراكز درماني ايراني وجود دارد، اظهار كرد: يك درمانگاه شبانه روزي در مكه، دو مطب ۱۶ ساعته و يك مطب ۱۲ ساعته و پنج مطب هشت ساعته در حال فعاليت هستند.

معاون حج و عمره مركز پزشكي حج و زيارت هلال احمر با بيان اينكه هيچ مشكل دارويي در مراكز درماني هلال احمر وجود ندارد و دارو به مقدار مورد نياز دپو شده است گفت: ميزان نظارت بر مراكز درماني مكه و مدينه توسط كارشناسان اين مركز در ايام نوروز افزايش مي‌يابد.

سازمان حج و زیارت امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.