پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

سرپرست سازمان حج و زیارت ایلام خبر داد

تشکیل مجمع خیرین حج وزیارت ایلام

تشکیل مجمع خیرین حج وزیارت ایلام

سرپرست سازمان حج و زیارت استان ایلام صبح امروز در شورای فرهنگی حج و زیارت ایلام خواستار توجه بیشتر به مسایل فرهنگی و بصیرتی در کاروان‌ها شد.

حسین نیک روش همچنین ضمن آسیب‌شناسی مسایل فرهنگی در کاروان‌های عمره و عتبات استان گفت: قطعا با استفاده از نظرات تمام افراد صاحب فکر در جهت ترویج فرهنگ زیارت به صورت موثر گام خواهیم برداشت.

نیکروش تصریح کرد: این دستگاه اجرایی تمام توان خود را صرف ارائه خدمات مطلوب به زوار سرزمین وحی و عتبات عالیات و مردم استان ایلام کرده است 

وی همچنین اعلام کرد جهت خدمات دهی به زائرین عتبات در مرز مهران جهت ایام نوروز برنامه ریزی شده و برابر دستور العمل ابلاغی سازمان در راستای خدمات بی منت گام خواهیم برداشت

سرپرست حج و زیارت ایلام با بیان اینکه مجمع خیرین حج و زیارت با تلاش‌های صورت گرفته ایجاد و راه‌اندازی شده است اظهار داشت: با راه‌اندازی مجمع خیرین حج و زیارت در ایلام می‌توان باشناسایی افراد خیر  از این پس برای استقبال و بدرقه از زائرین عتبات مقدسه و  اعزام افراد کم بضاعت وترویج فرهنگ زیارت در استان گام برداریم. 

وی با تاکید بر تشکیل کلاس‌های خودسازی ویژه کارگزاران، استفاده از شیوه‌های نوین در بحث آموزش زائران  و بروز رسانی و آموزش مستمر کارگزاران را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد.

در حاشیه این جلسه نیز از کارگزاران فعال در خدمت‌رسانی به زائرین عتبات عالیات با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.

حسین امتیاز به خبر :

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.