پایگاه اطلاع رسانی

سازمان حج و زیارت

مهمترین اخبار این هفته حج و زیارت استان سمنان

مهمترین اخبار این هفته  حج و زیارت استان سمنان

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران راهنمای عتبات عالیات استان سمنان، دیدار مدیر حج و زیارت استان سمنان با فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان، برگزاری چهارمین مصاحبه عوامل کاروانهای زیارتی حج، عمره مفرده و عتبات عالیات استان سمنان از مهمترین اخبار استان سمنان در این هفته بود

برگزاری جلسه هم اندیشی مدیران راهنمای عتبات عالیات استان سمنان

چهارمین جلسه هم اندیشی مدیران راهنمای کاروانهای عتبات عالیات استان سمنان محدوده اعزام 12 / 12/ 92 لغایت 31 / 01 / 93  ساعت 9 صبح روز یکشنبه 11 اسفندماه در سالن اجتماعات مدیریت حج و زیارت استان با حضور 52 نفر از مدیران راهنمای عتبات عالیات برگزار گردید.

اسمعیلی مدیر حج و زیارت استان ضمن عرض خیر مقدم، به بیان مطالبی مهم از جمله برنامه ریزی مناسب و تهیه برنامه فرهنگی سفر مانند عمره مفرده با توجه به دستورالعملهای سازمان، صبر و بردباری و ... پرداخت.

در ادامه میرقاسم پور، مسئول امور زیارتی به تشریح و آنالیز قیمتها و دلیل افزایش هزینه برای دوره جاری و نکات قابل توجه ای که مدیران کاروانها می بایست بدانند، مطالبی را ایراد نمود.

همچنین چتری، مسئول حراست دفتر حج و زیارت استان به مسائل خاص حراستی و امنیت در سفر از جمله عدم حمل مواد مخدر، رعایت حجاب و چگونگی حضور زائران در حرمین هنگام تحویل سال نو، نکاتی را بیان تا قداست شیعه ایرانی حفظ گردد.

در پایان تعدادی از مدیران راهنما، انتقادات و پیشنهادات خود را بطور شفاف و روشن به مدیر استان مطرح و پاسخ لازم را دریافت نمودند.

برگزاری چهارمین مصاحبه عوامل کاروانهای زیارتی


-چهارمین مصاحبه عوامل کاروانهای زیارتی اعم از حج، عمره مفرده و عتبات عالیات که تا شش ماه آینده در سمتهای مدیر راهنما، مدیر و معاون ثابت عمره و عتبات و مامور پذیرایی به اماکن زیارتی مشرف می شوند با حضور 20 نفر از شرکت کنندگان در مدیریت حج و زیارت استان سمنان برگزار گردید.

دیدار مدیر حج و زیارت استان سمنان با فرمانده نیروی انتظامی

این دیدار دوستانه در روز دوشنبه مورخ 12  12  92 به منظور همکاری بیشتر فی مابین با همراهی مسئول امور زیارتی در اتاق فرماندهی نیروی انتظامی استان به شرح موضوعات ذیل برگزار گردید:

1 مقرر شد منبعد حضور کارشناسان نیروی انتظامی در جلسات توجیهی مدیران راهنمای عتبات عالیات، به منظور آشنایی بیشتر قوانین و مقررات گذرنامه و پیامدهای آن انجام پذیرد.

2- مقرر شد منبعد کارشناسان نیروی انتظامی در بخش مواد مخدر، به منظور توجیه زائران برای اعزامهای حج، عمره مفرده و عتبات عالیات، در همایشهای مربوطه در شهرستانهای استان شرکت و زائران را نسبت به آشنایی با ممنوعیت حمل و نگهداری مواد مخدر توجیه نمایند.

در این جلسه اسمعیلی از همکاری شایسته اداره گذرنامه استان در صدور بموقع گذر و تسریع در این امر تشکر و قدردانی نمودند.

                                                                                                                                                             روایط عمومی حج و زیارت استان سمنان  
امتیاز به خبر :

عکسهای مرتبط

ارسال نظرات

نام

ایمیل

وب سایت

نظرات شما

هم اکنون هیچ نظری ارسال نشده است. شما می توانید اولین نظردهنده باشد.